کد خبر: ۵۲۵۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۸ 16 November 2017
کنفرانس خبری «مجید جلالی» سرمربی تیم فوتبال پیکان، پس از کسب تساوی مقابل صنعت نفت آبادان با اشک و آه «آقا معلم» همراه شد. جلالی با اشاره به موضوع «جادوگری» و رد فضاسازی ها برای تیم پیکان در این زمینه گفت که هر بار نتیجه گرفته است، مسایلی را ساختند تا به تیم ضربه بزنند!

به گزارش ایرنا، وی با بیان اینکه قضاوت دیدار این تیم برابر صنعت نفت آبادان منصفانه بود، گفت: از همه از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با وجود ایجاد فضای ناجوانمردانه و سنگین برای ما، با تمام وجود بازی کردند.
جلالی در نشست خبری بعد از دیدار تیم های پیکان و صنعت نفت آبادان که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، اظهار داشت: ظرفیت‌های پیکان مشخص است؛ در چند بازی اخیر 21 امتیاز گرفتیم و به آنها افتخار می‌کنم.
وی با بیان اینکه قضاوت داور منصفانه بود، افزود: از بازیکنانم ممنونم که بازی خوبی انجام دادند؛ موقعیت‌های زیادی از دست دادیم و طبیعی بود آنها هم وقتی گل نزنیم، به موقعیت دست پیدا کنند.
جلالی اظهار داشت: در 15 دقیقه اول سه بار شانس گل داشتیم که یکی از موقعیت‌ها تک به تک با دروازه‌بان حریف بود که خراب شد. یک روز هم بازی‌ها اینطور می‌شود.
سرمربی پیکان در واکنش به این سؤال که بحث‌های اخیر در رابطه با جادوگری چه تأثیری روی او و تیمش داشته است، گفت: نزدیک به 40 سال است که در این فوتبال کار می‌کنم؛ در این سال‌ها، سعی کردم بهترین خدمات را به فوتبال بدهم و در کمال صداقت کار کنم. جوانانی را معرفی کردم که کسی فکرش را نمی‌کرد.
وی ادامه داد: هر بار که تیم من کمی جان گرفته، مسائلی را ساختند تا به من لطمه بزنند؛ در حال حاضر هم همین کار را کردند! تیمم از هم پاشیده شد! حالا آنهایی که این کار را کردند، خوشحال باشند.
جلالی در ادامه سخنان خود در حالی که اشک از چشم هایش سرازیر شده بود، گفت: با چشم باز و اطمینان می‌گویم همیشه به کارم افتخار کرده‌ام و همواره سعی می‌کنم در این مسیر باشم.
سرمربی پیکان تصریح کرد: می‌دانم مسیر فوتبالی‌ام خوب و خداپسندانه است؛ همیشه برای موفقیت تلاش کرده‌ام و عشق بیش از حدی به کار، فوتبال و جوانان دارم.
وی با اشاره به نیمکت نشینی شش بازیکن امید پیکان در دیدار امروز، اظهار داشت: فکر نمی‌کنم در این سال‌ها به فوتبال بد کرده باشم. اگر بچه‌ای داشته باشید و آن بچه بزرگ شود و روی شما بایستد، چه حالی پیدا می‌کنید؟ من الان این حس را دارم.
جلالی افزود: این همه سال برای فوتبال زحمت کشیدم، چرا باید با من این کار را بکنند؟ یکسری از مردم ناآگاه هم به این موضوع دامن زده و در سکوها شعارها و صحبت‌هایی را می‌کنند که با عقل جور در نمی‌آید و از واقعیت دور است. اینجا باید چه چیزی بگویم؟
سرمربی پیکان درباره اتهامات اخیر درباره جادوگری گفت: وقتی تهمتی زده می‌شود، می‌توان دفاع کرد، اما اگر اینجا در این مورد دفاع کنید، باز می‌گویند چیزی بوده است؛ نمی‌دانم چطور با این قضیه برخورد کنم و از این موضوع نمی‌گذرم.
وی گفت: نمی‌گویم 99 درصد، بلکه 100 درصد پیش خداوند رو سفید هستم؛ فوتبال زندگی و عشق من است، هر سال این مسائل بوده و چیزهای بیهوده و کذب مطرح کرده و تهمت می‌زنند. یک روز می‌گویند چرا گرمکن اینطوری بوده، روز دیگر طور دیگری حرف می‌زنند. چرا وقتی می‌بازم، می‌گویند مربیگری‌اش بد است، اما وقتی می‌برم، می‌گویند جادوگری؟
جلالی تصریح کرد: در طول دوران مربی گری تنها در یک سال قهرمان شدم؛ آیا سال های دیگر جادوگران خواب بودند؟ به ازای هر دوست در این فوتبال، 100 دشمن دارم ولی دلیلش را نمی دانم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار