کد خبر: ۵۲۴۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶ 14 November 2017
تابناک / باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت در پی زلزله یکشنبه شب در غرب کشور و در گذشت هموطنان عزیز در استان های کرمانشاه و ایلام پیام تسلیتی صادر نمود.

به نقل از روابط عمومی باشگاه سپیدرود، در این پیام آمده است:
 

" واقعه ی اسفناک و فاجعه بار زلزله در غرب کشور که منجر به جان باختن و زخمی شدن جمع زیادی از هموطنان عزیزمان گردید، عمیق‌­­ترین تاثرات را برانگیخت و روح و روان مردم عزیز کشور را جریحه‌دار کرده است.

 

ما مردم گیلان زمین پیش از این و نزدیک به 27 سال پیش، خشم طبیعت را دیده بودیم و زخم آن پس از عبور سال ها همچنان بر جان و روح مردمان مان باقی مانده است و در آن لحظات تلخ و دردناک تنها همدلی و همدردی های هم میهنان بود که کمی آرام مان کرد تا دوباره دست بر زانوهای خود بگذاریم و بلند شویم.

 

باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود، ضمن ابراز همدردی صمیمانه و تقاضای صبر و شکیبایی برای بازماندگان محترم و شفای عاجل برای مجروحان و مصدومان، آمادگی کامل خود را برای هرگونه کمک و مشارکت های انسان دوستانه و اقدامات عام المنفعه اعلام می دارد و به عنوان یکی از هشت تیم میزبان در هفته ی دوازدهم لیگ برتر به فدراسیون فوتبال پیشنهاد می دهد تا عواید بلیط فروشی این هفته از مسابقات لیگ برتر را به زلزله زدگان غرب کشور اختصاص دهند.

 

از خدواند متعال کاهش آلام بازماندگان و عموم هم میهنان عزیز و داغدیده را خواستاریم."

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار