کد خبر: ۵۲۴۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۹ 14 November 2017
تابناک / داماش گیلان در دیداری دور از خانه برابر گل ابریشم تهران در دقایق پیروزی دو برصفر را با تساوی تعویض کرد.
 
در چهارچوب هفته یازدهم و پایانی نیم فصل نخست از مرحله اول رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور و در گروه الف این مسابقات، تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم عطرسیب باقرشهر تهران میهمان تیم پایین جدولی گل ابریشم تهران بود که در نهایت با گل دقیقه ۳+۹۰ تیم میزبان، برد را با تساوی عوض کرد.
 
گل های داماش گیلان در این دیدار را سعید مرتضوی در دقیقه ۲۲ و میلاد پورصف شکن در دقیقه ۶۶ به ثمر رساندند و گل های تیم میزبان نیز در دقایق ۸۴ و ۳+۹۰ وارد دروازه داماش شد.

داماش گیلان با کسب این تساوی در پایان نیم فصل از ده بازی خود ۲۰ امتیازی شد و در رده دوم جدول گروه اول مسابقات قرار گرفت. داماشی ها پس از این بازی به دلیل دو هفته قرعه استراحت و همچنین تعطیلات نیم فصل مجازی لیگ دو به مدت ۳۷ روز تعطیل است و در چهارچوب هفته چهاردهم مسابقات روز ۲۹ آذر در استادیوم شهید عضدی رشت و دیداری اصطلاحا شش امتیازی پذیرای شاهین شهرداری بوشهر خواهد بود.

 

ترکیب داماش گیلان: مسلم حق شناس، محمد مختاری (c)، مهرداد علیزاده (سیدمحمد اسلامی ۱۰)، کنعان طاهرنژاد، آرمین منفرددوست، هادی سهرابی، میلاد پورمحسن، محمد طالبی، سعید مرتضوی (آزاد جعفرزاده ۸۴)، میلاد پورصف شکن و سعید باقرپسند (علیرضا صبوری ۸۸).

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار