کد خبر: ۵۲۳۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴ 12 November 2017
تابناک / شهردار لاهيجان در پيامي فرارسيدن اربعين حسيني(ع) را به همه محبان و دوستداران اهل بيت به ويژه شيعيان جهان تسليت و تعزيت گفت.
 
متن اين پيام تسليت به شرح ذيل است:
 
اربعين سرور و سالار شهيدان از راه مي رسد و رنگ عزا بر روح و جان و زندگيمان مي نشاند، اربعين حسيني(ع) گذشت چهل روز از شهادت اباعبدالله الحسين(ع) و ياران باوفايش است و اگر چه قرن ها از حادثه غم بار و اندوهگين كربلا مي گذرد اما واقعه عاشورا و فرهنگ حسيني(ع) هنوز زنده است.
 
اربعين ديگري فرا رسيد، چهل روزي كه مجالي كوچك برابر رويدادي عظيم بود براي انديشيدن، براي درك آنكه، چه شد. براي اينكه شايد در ذهن‌هاي خود مرزهاي اين فاجعه و حماسه توأما را دريابيم اما گويي آنچه روي داد از وراي اين دنياي فاني و خاكي بود و هنوز قرن‌ها تكامل بشري لازم است براي رسيدن به دركي كامل و در خور شأن قيامي كه حجت را بر همگان تمام كرد.
 
بدينوسيله اربعين حضرت اباعبدالله الحسين (ع) سالار و سرور شهيدان كربلا و۷۲ تن از ياران با وفايش را به پيشگاه حضرت ولي عصر (ارواحنا له الفداه) ، مقام معظم رهبري(مدظله العالي) و همه دوستداران و عاشقان واقعي سيد و سالار شهيدان حضرت امام حسين (ع) به خصوص مردم ولايت مدار لاهيجان تسليت گفته و اميد داريم همواره رهرو آن امام همام در راستي و دينداري در تمامي عرصه هاي زندگي باشيم و با بهره مندي از بركات و نعمات معنوي اهل بيت عليهم السلام در تداوم راه سترگ آنان بكوشيم.
مسعود كاظمي
شهردار لاهيجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار