کد خبر: ۵۲۱۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱ 09 November 2017
تابناک / کاروان بسیج رسانه گیلان بعد از سه روز پیاده روی و عشقبازی با یار، به کربلای معلی رسید.

به گزارش خبرنگار اعزامی  خبرگزاری شبستان گیلان از کربلای معلی، کاروان بسیج رسانه گیلان پس از سه روز پیاده روی از راه نجف به کربلا، به شهر نینوا رسید.


زیبایی های این مسیر به قدری زیاد بود که عکاسان نمی توانستند لحظه ای دوربین ها را زمین بگذارند و از آن غافل شوند.


کودکی که با سن کمش در حال پخش کردن دستمال کاغذی بین زائران پیاده بود و پیرمردی که با صدای لرزانش با نوای هلابیکم یا زائر از زائران دعوت می کرد تا به موکبش روند و از آنها پذیرایی کند.


ظهر امروز که گروه رسانه ای گیلان به کربلا رسید، وارد موکب شهرداری رشت شد و به مدت چند ساعت اسکان پیدا کرد.


درج بیش از 150 خبر توسط کاروان بسیج رسانه گیلان

محسن جعفری، رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه برای نخستین بار کاروان رسانه گیلان برای پوشش هر چه بهتر اخبار و برنامه های فرهنگی اربعین حسینی به کربلا اعزام شد، اظهار کرد: این کاروان شامل 40 خبرنگار و عکاس برتر استان گیلان است.


وی افزود: تا کنون بیش از 150 خبر از طریق خبرگزاری ها، پایگاه های خبری تحلیلی، نشریات و کانال های خبری به سراسر کشور مخابره شده است.


رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: راهپیمایی اربعین حسینی یکی از بزرگترین راهپیمایی های جهانی است که فارغ از هرگونه جناح و حزب بازی همه در کنار هم در این آیین حضور بهم می رسانند.


برپایی موکب فرهنگی و استراحتگاه توسط شهردای رشت در کربلا


علیرضا قانع، رئیس ستاد اربعین شهرداری رشت با بیان اینکه در سه کیلومتری حرم امام حسین ( علیه السلام) اقدام به برپایی موکب کرده ایم، تصریح کرد: 100 پاکبان و 60 نیروی ستادی به زائران در این موکب خدمت رسانی می کنند.


وی با بیان اینکه موکب خدام العتره رشت برای دومین سال پیاپی است که اقدام به برپایی موکب در شهر کربلا می کند، تصریح کرد: این موکب از دو قسمت فرهنگی و استراحتگاه تشکیل شده است.


رئیس ستاد اربعین شهرداری رشت با بیان اینکه این موکب دارای 5 اتاق استراحت با ظرفیت 160نفر، بخش مدیریت، آشپزخانه و امداد و نجات است، خاطرنشان کرد: روزانه بیش از 300 نفر در این موکب پذیرایی می شوند که بیشتر کارهای ما به صورت خدمات شهری و رفت و  روب است که در نظر داریم مسیر پاک را اجرا کنیم.


قانع اظهار کرد: کارهای فرهنگی ما در این موکب اجرای نمایش تعزیه و رادیو کربلا است که رادیو کربلا هر روز از صبح تا شب به اجرای برنامه می پردازد.


گفتنی است؛ کاروان بسیج رسانه گیلان از (17آبان) به مدت 3 روز در موکب آیت الله بهجت نورالزهرا (سلام الله علیها )مستقر هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار