کد خبر: ۵۲۱۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۲ 08 November 2017
تابناک / مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان تاکید کرد: فرهنگ زیرمجموعه اقتصاد نیست.

فیروز فاضلی، در همایش گفتمان سازی فرهنگ عمومی که در مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا برگزار شد، با تأکید بر اینکه مشکل فرهنگ با دستور حل نمی‌شود، گفت: مشکل فرهنگی نه با دستور و نه با تطمیع حل نمی‌شود، بلکه تنها راه حل آن ایجاد عشق است، با عشق می‌توان همه چیز را مدیریت کرد البته عشق هم در کلام ایجاد نمی شود بلکه باید خالصانه و از روی ندای قلبی باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان؛ هر گفتمانی را صاحب سه مرحله دانست و تصریح کرد: یعنی اندیشه نیکو را باید به زبان آورد و مکرر بدان عمل کرد.

وی با تاکید بر اینکه "فرهنگ زیرمجموعه اقتصاد نیست"، گفت: متاسفانه الان دوره‌ای شده که ما به پیوست فرهنگی هم راضی شده ایم، یعنی اگر بنایی میسازیم یا همایشی برپا می‌کنیم صرفاً به یک پیوست فرهنگی در کنار آن اقناع می شویم در حالی که باید اصل و بنای ما فرهنگ باشد.

گفتنی است، در پایان این همایش فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان به همراه جمعی از مدیران این شهرستان از نمایشگاه محصولات فرهنگی که توسط موسسات مردم نهاد شهرستان آستارا برپا شده بود، بازدید به عمل آوردند.

این همایش از سوی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی شهرستان مرزی بندر آستارا و با حمایت فرمانداری این شهرستان به مناسبت ١٤ آبان سالروز فرهنگ عمومی برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار