کد خبر: ۵۲۱۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۵ 08 November 2017

تابناک / محمد باقر نوبخت، معاون رئیس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه، با صدور حکمی، یک گیلانی را به عنوان رییس سازمان نقشه برداری کشور منصوب کرد.

محمد باقر نوبخت، معاون رئیس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه، با صدور حکمی، مسعود شفیعی را به عنوان رییس سازمان نقشه برداری کشور منصوب کرد.

در این حکم آمده است:‌ در راستای تحول بنیادین در راهبری توسعه، طراحی زیرساخت ها و رصد توسعه پایدار و متوازن کشور با برخورداری از همکاری واحدهای مرتبط و بهره گیری از کارشناسان و صاحبنظران برجسته، نسبت به توسعه کیفی فعالیت‌های نقشه برداری و اطلاعات مکانی در چارچوب ماموریت ها و وظایف آن سازمان اقدام لازم صورت گیرد.

مسعود شفیعی چافی، متولد سال ۱۳۵۸ در لنگرود است. او دارای مدرک دکتری روابط بین‌الملل و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد روابط بین‌الملل و کارشناسی مهندسی کشاورزی (آب) است. او از آبان سال ۱۳۸۶ تا سال ۱۳۸۸ مدیرمسئول پایگاه خبری ـ تحلیلی آفتاب ‌نیوز بوده است. شفیعی از اوایل دهه ۱۳۸۰ به ‌عضویت حزب اعتدال و توسعه درآمد و در حال حاضر رئیس سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه کشور است که پیش از این به عنوان قائم مقام سازمان نقشه برداری مشغول به فعالیت بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار