دیدار تیم‌های فوتبال ملوان انزلی و فجر شهید سپاسی شیراز از هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ دسته اول با شکست ملوانان همراه بود.
کد خبر: ۵۲۱۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰ 07 November 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:دیدار تیم‌های ملوان انزلی و فجر شهید سپاسی شیراز از ساعت 14:45 در ورزشگاه حافظیه شیراز آغاز شد.

سپیدپوشان گیلان با تک‌گل بابک مرادی توانستند پیروز نیمه اول این دیدار باشند. نیمه دوم این دیدار آبستن حوادث پرشماری بود. ابتدا در یک تصمیم جنجالی داور مسابقه در دقیقه 53 مسابقه به سود زردپوشان شیرازی اعلام کرده که پس از مشورت با کمک مسابقه، از تصمیم خود صرف‌نظر می‌کند. چنددقیقه‌ای از مسابقه سپری نشده بود که مجدداً داور وسط به سود فجری‌ها اعلام پنالتی می‌کند و این بار شاهین مجیدی در دقیقه 63 پنالتی را به گل تبدیل می‌کند. بازی تا دقیقه 90 با تساوی دنبال می‌شد و دو تیم خود را برای تقسیم امتیازات آماده می‌کردند تا اینکه ابوذر صفرزاده در دقیقه سوم وقت‌های اضافی نیمه دوم با گلزنی باعث شکست ملوانان شد.

ترکیب ملوان انزلی:

حجت صدقی، مهیار زحمتکش، مهدی کربلایی، پوریا غلامی، وحید حیدریه، محمد پور رحمت‌الله، حسین قنبری، پژمان نوری، سینا دست‌نشان، شهریار مقانلو و بابک مرادی

سرمربی: نادر دست‌نشان

ترکیب فجر شهید سپاسی شیراز:

پیمان سلمانی، سید محمد حسینی، جلال عبدی، علی مصلی نژاد، حمید جوکار، محمد زینال خیری، محمد پاپی، امین شجاعیان، ابوذر صفرزاده، مهدی دغاغله و شاهین مجیدی

سرمربی: علی کلانتری

گفتنی است تیم فوتبال ملوان انزلی با این شکست به مکان یازدهم جدول لیگ دسته اول تنزل پیدا کرد این در حالی است که فجری‌ها با هجده امتیاز به مکان هشتم جدول صعود کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار