هفته دوازدهم لیگ آزادگان، امروز (سه شنبه) پیگیری شد و در تهران تیم بادران که عملکرد فراتر از انتظاری داشته است با یک گل شاگردان «مهدی پاشازاده» در نساجی مازندران را شکست داد و 20 امتیازی شد و نساجی هم 23 امتیازی باقی ماند. خونه به خونه مازندران که «جواد نکونام» را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود دارد،؛ با نتیجه یک بر صفر از سد راه آهن قعرنشین گذشت و 20 امتیازی شد.
کد خبر: ۵۲۱۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶ 07 November 2017
 در مهمترین دیدارهای هفته دوازدهم لیگ دسته فوتبال باشگاه های ایران، تیم های بادران، برق جدید شیراز و خونه به خونه برابر حریفان به پیروزی دست یافتند.
 
 هفته دوازدهم لیگ آزادگان، امروز (سه شنبه) پیگیری شد و در تهران تیم بادران که عملکرد فراتر از انتظاری داشته است با یک گل شاگردان «مهدی پاشازاده» در نساجی مازندران را شکست داد و 20 امتیازی شد و نساجی هم 23 امتیازی باقی ماند.
 
خونه به خونه مازندران که «جواد نکونام» را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود دارد،؛ با نتیجه یک بر صفر از سد راه آهن قعرنشین گذشت و 20 امتیازی شد.
برق جدید شیراز که با نتایج خوب خود تحسین کارشناسان را برانگیخته است در رفسنجان با حساب دو بر یک مقابل مس پیروز شد تا با 24 امتیاز به رتبه دوم جدول رده بندی صعود کند.
**نتایج دیدارها بدین شرح است:
مس رفسنجان یک - برق جدید شیراز دو
خونه به خونه یک - راه آهن صفر
ماشین سازی تبریز دو - شهرداری ماهشهر یک
صبای قم صفر - اکسین البرز یک
بادران تهران یک - نساجی مازندران صفر
آلومینیوم اراک صفر - گل گهر سیرجان یک
فجرسپاسی شیراز دو - ملوان انزلی یک
ایرانجوان بوشهرصفر - شهرداری تبریز صفر (تا دقیقه 60)
در آخرین دیدار هفته دوازدهم لیگ دسته اول، فردا تیم صدرنشین و مدعی نفت مسجدسلیمان پذیرای مس کرمان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار