شهاب نادری در گفتگو با تابناک:
نماینده پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت:بدون شک فرهنگ نقش ویژه ای در توسعه و پیشرفت هر جامعه ای دارد.
کد خبر: ۵۲۰۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴ 07 November 2017
شهاب نادری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود:متاسفانه زیرساختهای فرهنگی شهرستان جوانرود و شهرهای اورامانات در حد و اندازه این مردم شریف نیست و باید مسئولان برای ساخت زیر ساختها و سالن های در خور تلاش کنند.

وی خاطر نشان کرد:سالن و مجتمع فرهنگی جوانرود با این کیفیت و ظرفیت جوابگوی مردم با فرهنگ جوانرود نیست از مدیرکل ارشاد اسلامی ، مدیر سازمان برنامه و بودجه استان ،  فرماندار جوانرود خواست تا برای ساخت یک سالن با امکانات مناسب اقدام کنند. 

نماینده پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از مدیران ناکارآمد دولتی گفت : بنده برابر اصل ۴۴ قانون اساسی و پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری اعتقاد خاصی به بخش خصوصی دارم که لازم است با بستر سازی های لازم توجه ویژه ای به فعالیت بخش خصوصی شود.

وی با تاکید بر حمایت از جامعه فرهنگی و هنری و بخصوص رسانه ها گفت : بنده برای کمک به انجمن ها و هنرمندان و خبرنگاران امادگی لازم را دارم کما اینکه خود نیز از خانواده مطبوعات و فعال رسانه ای بوده ام.

 نادری عدم توجه به جوانان و مقوله های فرهنگی را در اورامانات یک خطر جدی دانست و گفت : اگر از جوانان ما حمایت نشود دشمنان انقلاب برای جذب آنان آماده اند پس باید برای موفقیت و سربلندی جوانان این اورامانات کارهای عملی انجام داد و شعار نداد.

گفتگو از صهیب زربان
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار