کد خبر: ۵۱۳۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹ 24 October 2017
تابناک / استاندار گیلان گفت: در پرداخت تسهیلات و رفع موانع تولید باید شتاب کرد.

 مصطفی سالاری استاندار گیلان در کارگروه رفع موانع تولید با اشاره به اینکه سهم امسال گیلان از تسهیلات رونق تولید هزار میلیارد تومان است گفت: با گذشت 4 ماه از ابلاغ این اعتبار فقط 7 درصد تسهیلات اختصاص یافته پرداخت شده است که باید مدیران بانک ها و دستگاه ها برای پرداخت این تسهیلات شتاب بیشتری کنند.

وی افزود : مدیران بانک ها و صنایع آخرین وضعیتشان را به طور دقیق گزارش دهند تا بررسی و برای تسریع در پرداخت چاره اندیشی شود.

مصطفی سالاری در ادامه به توسعه مشاغل خرد اشاره کرد و اظهار داشت : باید مسئولان سازمان های جهاد کشاورزی ، صنعت و معدن و تجارت و همچنین میراث فرهنگی - صنایع دستی و گردشگری به اجتماع برسند و بودجه اختصاص یافته برای ایجاد مشاغل خرد خانگی را تقسیم کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان نیز با اشاره به جایگاه گیلان در راه اندازی واحد های تولیدی کشاورزی و روند پرداخت تسهیلات به این واحد ها گفت :گیلان پارسال با پرداخت 156 میلیارد تومان تسهیلات به صاحبان ۶۸۸ واحد تولیدی رتبه سوم کشوری را در این زمینه کسب کرد.

فرهاد دلق پوش رئیس سازمان ، صنعت ، معدن و تجارت گیلان نیز گفت : باید با حمایت از بانک های عامل پرداخت تسهیلات به واحد ها ی صنعتی تسریع یابد.

رضا علیزاده مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گیلان نیز با انتقاد از کندی پرداخت ها تسهیلات به حوزه گردشگری گفت : گیلان استانی گردشگر پذیر است و توسعه این بخش نیازمند حمایت بانک هاست ، پارسال ۱۳ طرح به بانک ها معرفی شد که تا کنون فقط به صاحبان ۲ طرح تسهیلات پرداخت شده است.

طاهری مدیرامور شعب بانک کشاورزی گیلان نیز تصریح کرد : در مقایسه با پارسال پرداخت تسهیلات رونق تولید این بانگ در استان ۵۷ درصد بیشتر شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار