کد خبر: ۵۱۱۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳ 19 October 2017
تابناک / حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفوی‌نیا با اشاره به وقوع یک فقره کودک آزاری منجر به قتل در رشت، گفت: طبق نظریه پزشکی قانونی علت تامه فوت خونریزی مغزی گزارش شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفوی‌نیا دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، با اشاره به وقوع یک فقره کودک آزاری منجر به قتل در رشت اظهار کرد: طبق نظریه پزشکی قانونی علت تامه فوت خونریزی مغزی گزارش شده است.

وی ادامه داد: مادر این کودکِ حدوداً 3 ساله و ناپدری طفل محرم یکدیگر بودند و ادعای مطرح شده در خصوص اینکه این دو نفر به یکدیگر محرم نیستند صحت ندارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز گیلان در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در برخی اخبار منتشر شده در فضای مجازی به بازداشت مادر کودک اشاره شده است، خاطر نشان کرد: مادر این کودک خودش شاکی است و در بازداشت نیست و تنها ناپدری در بازداشت است.


گفتنی است؛ روز گذشته سیاوش پور رئیس کل دادگستری گیلان در گفت و گو با خبرگزاری میزان از وقوع یک فقره کودک آزاری منجر به قتل خبر داد و گفت: ناپدری طفل در بازجویی اظهار داشته که هیچگونه سابقه و مشکل روانی نداشته و در زمان اقدام به این جنایت مواد مخدری نیز مصرف نکرده است، اما به منظور بررسی دقیق این ادعا پرونده به پزشکی قانونی ارجاع شد.

وی تصریح کرد: ناپدری یک پسربچه حدوداً 3 ساله پس از آزار و اذیت جسمی این کودک، سر طفل را به دیوار می‎کوبد که در اثر این اقدام کودک فوت می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار