تابناک / عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: در جلسه غیرعلنی شورای رشت بازنگری ۲۳۰ پروژه مدیریت شهری در دستور کار قرار گرفت.
کد خبر: ۵۱۰۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۷ 17 October 2017
تابناک / عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: در جلسه غیرعلنی شورای رشت بازنگری ۲۳۰ پروژه مدیریت شهری در دستور کار قرار گرفت.

فاطمه شیرزاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت اظهار کرد: به‌زودی بازنگری ۱۸۰ پروژه عمرانی و پنجاه پروژه درآمدی شهرداری رشت با همفکری اعضای شورا انجام خواهد شد و در جلسه‌ای که مابین اعضای شورا و شهردار رشت برگزار شد مقرر گردید پروژه‌هایی که پیشرفت چندانی نداشته‌اند از اولویت اجرایی خارج شوند.

وی با اشاره به مطالبات شهرداری رشت گفت: شهرداری رشت مطالبات هنگفتی از دستگاه‌های دولتی  دارد که از آن جمله می‌توان به مطالبه 44 میلیارد تومانی شهرداری رشت از شرکت توزیع برق اشاره کرد.
عضو شورای اسلامی شهر رشت بابیان اینکه شهرداری از افراد حقیقی نیز مطالباتی دارد افزود: پیگیری مطالبات شهرداری رشت در کمیسیون ماده صد، کمیسیون ماده ۷۷، عوارض کسب و پیشه و... از دیگر مباحثی است که در جلسه اخیر اعضای شورا با شهردار رشت مطرح و مورد تأکید قرار گرفت.
شیرزاد تصریح کرد: در کمیسیون ماده صد شهرداری پرونده‌های ساختمانی با قدمت بیش از ده سال موجود است و شهردار رشت باید هر چه سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف آن‌ها اقدام و عوارض متعلق به شهرداری را دریافت کند.
وی خواستار تعیین تکلیف آرای صادره در کمیسیون ماده صد شهرداری شد و بیان کرد: شهرداری رشت در کمیسیون ماده صد مطالبات زیادی دارد که وصول آن می‌تواند از حجم مشکلات مالی شهرداری رشت بکاهد.
عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به تأخیر در پرداخت حقوق کارکنان شهرداری رشت تصریح کرد: پرداخت به‌موقع حقوق کارکنان، رفع مشکل آسفالت رشت، افزایش تجهیزات رفع بحران و برف و تکریم ارباب‌رجوع ازجمله مباحثی است که به شهردار تأکید شده است.
شیرزاد در خصوص طرح تکریم ارباب‌رجوع در شهرداری و سازمان‌های تابعه آن بیان کرد: رضایتمندی شهروندان جزو اولویت‌های شهرداری باید باشد و باید با رویه‌ای مناسب در افزایش خدمت‌رسانی به مردم گام برداریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار