تابناک گزارش می دهد ؛
تابناک / رئیس کل دادگستری گیلان گفت: مرد جوانی در رشت به پسر ۳ ساله همسرش تجاوز کرد و سپس با کوبیدن سرش به دیوار او را به قتل رساند.
کد خبر: ۵۱۰۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴ 17 October 2017
تابناک / رئیس کل دادگستری گیلان گفت: مرد جوانی در رشت به پسر ۳ ساله همسرش تجاوز کرد و سپس با کوبیدن سرش به دیوار او را به قتل رساند.

احمد سیاوش‌پور ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: مرد جوانی در رشت به پسر 3 ساله همسرش تجاوز کرد و سپس با کوبیدن سرش به دیوار او را به قتل رساند تا علت مرگ را عامل دیگر القاء کند.

رئیس کل دادگستری استان گیلان تصریح کرد: آزار جنسی و آثار کبودی در بدن کودک به‌ویژه در ناحیه گوش و صورت و همچنین شکستگی دنده‌های این کودک 3 ساله در پزشکی قانونی به اثبات رسیده است.

سیاوش‌پور اعلام کرد: ناپدری این کودک در بازجویی اظهار داشته که هیچ‌گونه سابقه و مشکل روانی نداشته و در زمان اقدام به جنایت مواد مخدری مصرف نکرده است.

رئیس کل دادگستری استان گیلان با بیان اینکه وضعیت روانی متهم نیز توسط کادر روانپزشکی در پزشکی قانونی بررسی می‌شود اظهار داشت: این پرونده در بازپرسی و در مرحله تحقیقات مقدماتی است.
 

مادر اهورا به شایعات منتشر شده در فضای مجازی واکنش نشان داد. آن طور که رسانه های محلی گیلان نوشته اند، مادر اهورا پسر رشتی که پس از تجاوز به دست ناپدری به قتل رسید، می گوید: قصاص قاتل اهورا را می خواهم. پیشتر در خبرها آمده بود که مادر اهورا قصد شکایت از قاتل را نداشته است. او به این موضوع واکنش نشان داد.


اهورا کودک سه ساله ای که روز گذشته به دلیل شدت جراحات وارده براثر تجاوز ناپدری اش در بیمارستان رازی رشت جانش خود را از دست.
اهورا به دلیل خونریزی شدید از ناحیه ی دهان، بینی، مقعد و … به بیمارستان‌رازی  برده شد و به دلیل ناتوانی در برابر آسیب‌های جسمی وارده شده جان خود را ازدست‌داد.
در فضای مجازی خبر از  عدم شکایت مادر کودک از همسر دومش که قاتل اهوراست پس از احضار به دادگاه پیچیده است.
به دلیل تغییر موضوع پرونده از کودک‌آزاری به قتل ،پرونده برای بررسی بیشتر به شعبه ۱۰۶ جزایی رشت ارجاع شد.
مادر اهورا در پاسخ به شایعات در فضای مجازی، در مصاحبه تلفنی با یکی از کانالهای گیلانی دررابطه با عدم تمایل اش به شکایت از همسرش واکنش نشان داد.
او گفت: به دلیل پاره ای از مشکلات از همسر اولم جدا شدم و با مجتبی آشنا شدم.
مادر اهورا گفت: زمانی که پرسنل بیمارستان دلیل مرگ اهورا را تجاوز اعلام کردند شوکه شدم زیرا رفتار مجتبی با فرزندم بسیار خوب بوده است و اصلا باورم نمی‌شود که او این کار را کرده باشد.
او ادامه داد: اهورا به او علاقه زیادی داشت و او را پدر صدا می کرد و هر وقت که مجتبا می خواست از خانه بیرون برود می خواست با او برود.
او گفت: در زمانی که این اتفاق افتاد من در خانه حضور نداشتم .
مادر اهورا با بیان اینکه کار خود را در سه روز گذشته آغاز کرده بود، گفت: من از ساعت ۹ صبح سرکار می رفتم و در زمان ناهار به خانه می آمدم.
او ادامه داد: در روز حادثه هم ساعت ۲ بعد از ظهر به خانه آمدم ، اهورا خواب و بیدار بود.
مادر کودک سه ساله ادامه داد: تلاش کردم به او غذا بدهم اما نخورد و دوباره خوابید و من هم به سر کار رفتم.
او گفت: از مجتبی خواستم که وقتی اهورا بیدار شد به او غذا بدهد.
مادر اهورا گفت: زمانی که به مغازه رفتم، مجتبا شروع به دادن پیام کرد و بعد از حدودا ۴۰ دقیقه به من زنگ زد و گفت که اهورا غش کرده و با کمک همسایه ها او را به بیمارستان رازی برده است.
او ادامه داد: من سریع خود را به بیمارستان رساندم.
او گفت: من داستان آن روز را تنها از زبان همسرم شنیدم. از او خواستم حقیقت را بگوید و اگر اتفاقی افتاده به من توضیح دهد.
او گفت: حتی در بازجویی بیمارستان از همسرم پرسیدند که تجاوز به اهورا کار او بوده که او انکار کرد.
او به انکارهای مکرر همسرش از تجاوز به اهورا در کلانتری اشاره کرد و گفت: باورم نمی شد کار او باشد چون تا آخرین لحظه با گریه و زاری انکار می کرد.
او گفت: همسرم همیشه به اهورا عشق می ورزید و هرگز باورم نمیشد که با فرزندم چنین رفتاری کند.
مادر اهورا گفت: قفسه سینه اهورا شکسته بود و همسرم این شکستگی را ناشی از تنفس مصنوعی که همسایه مان هنگام نجات اهورا در مسیر بیمارستان به فرزندم داده بود، عنوان می کرد تا من را توجیه کند.
او درپایان گفت: من قصاص قاتل کودکم را می خواهم.
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار