کد خبر: ۵۰۹۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۲ 16 October 2017
تابناک / ملوان حریفش را با یک گل بدرقه کرد.
 
تیم ملوان در چارچوب دیداری از هفته نهم لیگ دسته اول میزبان آلومینیوم اراک بود که شاگردان نادر دست نشان در این دیدار با تک گل میلاد زحمتکش از روی نقطه پنالتی موفق شدند هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورند.
 
ملوان با این پیروزی 12 امتیازی شد.
 
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک، در نشست بعد از بازی گفت: داور با خطاهایی که اعلام می‌کرد تمام انرژی ما را گرفت. حامد بصیری بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل ملوان در نشست خبری افزود : این برد را به ملوان تبریک می‌گویم بازی بسیار سختی بود ملوان تیم خوبی است.
وی در ادامه افزود : در این بازی داور خیلی با ملوان مهربان بود در خیلی از صحنه‌ها قضاوت یک طرفه بود و هند ما پشت محوطه گرفته نمی‌شود و با اعلام یک خطای الکی تیم ما را به عقب باز می‌گردانند. تمام انرژی ما را داور گرفت. بصیری خاطر نشان کرد : روز به روز بهتر می‌شویم و نتایج درخشان ما را می‌بینید .   
وی گفت : سعید یوسف زاده بازیکن خوبی است، به باشگاه ملوان تبریک می‌گویم که چنین مهره‌هایی را پرورش داده است.نادر دست نشان سر مربی ملوان هم در نشست خبری بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل آلومینیوم اراک، اظهار داشت : این پیروزی را تبریک می‌گویم بازیکنان خیلی تلاش کردند و این برد را به مردم خوب انزلی که دوستدار تیم هستند هدیه دادند.
وی افزود : امیدوارم این پیروزی ها تداوم داشته باشد و تیم بتواند از فشارهای بی دلیلی که هست رها شود.   سرمربی  ملوان افزود : حریف امروز ما دو مسئله داشت آنها با تعویض مربی 5 بازی بود که شکست نخورده بودند. یکی از حسن‌های این تیم هماهنگی کل اعضای آن است بازیکنانی در این تیم بودند که 5 سال قبل در شهرداری اراک شاگرد خودم بودند و استخوان بندی همان تیم است یکی از دلایل بازی خوب آنها همین کنار هم بودن است.
  نادر دست نشان گفت: در غیاب بیش از نیمی از مهره‌هایمان خوب و پرتلاش توانستیم به یک گل برسیم .وی اعلام کرد : در نیمه اول 2 موقعیت صد در صدر داشتیم که از دست رفت در نیمه دوم خوب تلاش کردیم و آلومینیوم تا دقیقه 90 پا پس نکشید و خط دفاع ما با تغییرات زیاد توانستند دوام بیاورد.
سرمربی ملوان خاطر نشان کرد : خوشحالم بعد از چند بازی گل نخوردیم و توانستیم از گل‌مان دفاع کنیم اگر استرس نداشتیم، می‌توانستیم بهتر از این کار کنیم، بچه‌ها نگران بودند تا نتیجه را از دست بدهند، بازیکنان ضعف تیم را پوشش دادند تا در مسابقات بعدی با آرامش بیشتری کار کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار