کد خبر: ۵۰۹۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۲ 16 October 2017
سیدعباس عظمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت در گفت و گویی با فرزند ملکه رنجبر پس از انجام عمل جراحی قلب جویای احوال وی شد.

ایران آنلاین /سید عباس عظیمی پس از این گفت و گو به نقل از فرزند استاد ملکه رنجبر گفت: خوشبختانه جراحی قلب خانم رنجبر با موفقیت انجام شد، روز یکشنبه ۲۳ مهرماه، خانم رنجبر بعد از یک عمل سنگین و شش ساعته و پس از پیوند چهار رگ اصلی از اتاق عمل به سلامت بیرون آمدند و تا ٤٨ ساعت آتی در حالت بیهوشی کنترل شده در بخش مراقبت های ویژه پس از عمل ( POST ICU ) خواهد بود و در روز سه شنبه ٢٥ مهرماه بیهوشی به پایان می رسد.

عظیمی افزود: به لطف خدا خانم رنجبر این عمل سخت را به سلامت پشت سر گذاشتند و اکنون با دعای خیر مردم منتظر طی این دو روز خواهیم بود.

ملکه رنجبر از روز 17 مهر ماه به دلیل مشکل گرفتگی عروق و قلب به بیمارستان منتقل و تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفته است. وی مدت‌هاست که از بیماری پارکینسون هم رنج می‌برد.
این هنرمند پیشکسوت متولد سال ۱۳۱۷ در رشت است. وی از سن 6 سالگی فعالیت هنری خود را آغاز کرد. این بازیگر پیشکسوت مدتی است در بستر بیماری به سر می‌برد. «زیر آسمان شهر»، «آشپزباشی» و «سایه روشن» از جمله مجموعه‌های تلویزیونی است که ملکه رنجبر در آنها به ایفای نقش پرداخته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار