کد خبر: ۵۰۹۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶ 16 October 2017
تابناک / مدیرفنی پیشین تیم سپیدرود رشت احتمال بازگشت به این تیم را رد نکرد و به وقوع پیوستن آن را منوط به فراهم بودن شرایط دانست.

جلال چراغپور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، درباره دلیل کناره‌گیری خود از سمت مدیرفنی تیم سپیدرود رشت، اظهار داشت: دلیل خاصی ندارد و نمی‌توانم چیزی در این مورد بگویم. به طور کلی هم اصلاً دوست ندارم در این خصوص صحبت کنم. در کل باید بگویم نتوانستم در سپیدرود کار کنم و جدایی‌ام دلیل خیلی خاصی نداشت.

وی در واکنش به اظهارات شهاب مومنی مدیرعامل باشگاه سپیدرود مبنی بر اینکه مشکلات مالی دلیل جدایی چراغپور از سپیدرود بوده است،‌ تصریح کرد: اگر او چنین حرفی زده، پس درست است. همان‌طور که گفتم علاقه‌ای به صحبت در این مورد ندارم. من سپیدرود را دوست دارم و هشت سال است که در شهر رشت زندگی می‌کنم و به نوعی خودم را جزو گیلان می‌دانم. سپیدرود تیم ریشه‌داری است و من هم اگر قرار باشد روزی در فوتبال باشم،‌ دوست دارم در این تیم کار کنم و اگر هم کمکی از دستم برمی‌آید برای این تیم انجام دهم. من در رشت زندگی می‌کنم و اگر بخواهم کار کنم سپیدرود بهترین گزینه برای من است.

مدیرفنی سابق تیم سپیدرود در پاسخ به این پرسش که «آیا امکان دارد دوباره به تیم سپیدرود برگردد یا خیر؟»، خاطرنشان کرد: بله، هر وقت که شرایط مهیا باشد به سپیدرود باز خواهم گشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار