کد خبر: ۵۰۸۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶ 15 October 2017
تابناک / امام‌جمعه موقت رشت گفت: سخن رئیس‌جمهوری در مورد برجام و فرجام تهدید دولت آمریكا مبنی بر خروج از این توافقنامه بین‌المللی، موضعی درست است...

امام‌جمعه موقت رشت گفت: سخن رئیس‌جمهوری در مورد برجام و فرجام تهدید دولت آمریكا مبنی بر خروج از این توافقنامه بین‌المللی، موضعی درست است.
به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام «اسماعیل پوررضا» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رشت افزود: باید آمریكا را به نسل جوان بشناسانیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تحصیل میلیون‌ها دانشجو در دانشگاه‌ها و مراكز آموزش عالی، بر ضرورت مشخص‌شدن هرچه زودتر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تأكید كرد.

خواسته مردم مبارزه با مفسدان اقتصادی است
امام جمعه شهرستان آستارا گفت: خواسته مردم و مقام معظم رهبری از قوه قضائیه مبارزه با مفسدان اقتصادی است و خوشبختانه در این زمینه دستگاه قضا، مقتدرانه حركت می‌كند.
به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام «كاظم حافظ‌نیا» در خطبه‌های نماز جمعه آستارا افزود: وظیفه ذاتی قوه قضائیه برخورد با مفسدان و هنجارشكنان است و در این  زمینه تاكنون قدم‌های مثبتی از سوی این قوه برداشته شده است.
وی با اشاره به موفقیت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با داعش، اظهار كرد: مردم و نظام جمهوری اسلامی از مواضع مقتدرانه سپاه حمایت می‌كنند و آمریكا به خاطر ترس از اقتدار سپاه، می‌خواهد این نهاد را در لیست گروه‌های‌ تروریستی قرار دهد.

توجه به شایسته‌سالاری  در انتصاب‌ها
امام‌جمعه شهرستان بندرانزلی گفت: مسئولان برای انتصاب افراد در سمت‌های مختلف دستگاه‌های اجرایی، شایسته‌سالاری را مد نظر داشته باشند.
به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام «‌سید‌عبدالجواد شمس‌الدین» در نماز جمعه انزلی اظهار كرد: دستگاه‌های نظارتی نیز برای از بین بردن فساد باید علاوه بر نظارت بیشتر، به سرعت به تخلفات رسیدگی كنند. وی افزود: برای جلوگیری از فسادها باید مراقبت و نظارت عمومی بیشتری صورت بگیرد و این‌ از الزامات است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار