کد خبر: ۵۰۷۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۱ 14 October 2017
تابناک / نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ملت ایران پیوسته از رفتار خصمانه آمریکا در رنج بوده است گفت: ایران اجازه تجاوز داعش و نیروهای تکفیری به منطقه را نمی‌دهد.

سید کاظم دل‌خوش اباتری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در صومعه‌سرا در واکنش به اظهارات ضد ایرانی ترامپ بابیان اینکه آمریکا همیشه اقدامات خصمانه علیه جمهوری اسلامی ایران داشته، اظهار کرد: ملت ایران پیوسته از سیاست‌های خصمانه آمریکا در رنج بوده و هیچ‌گاه به آن اعتماد نداشته است.

وی بابیان اینکه عدم شناخت یک رئیس‌جمهور از جغرافیای تاریخی یک ملتی همچون ایران شرم‌آور است، افزود: بسیار برای ایالات‌متحده آمریکا شرم‌آور است که رئیس‌جمهور کشوری نام خلیج‌فارس را به‌اشتباه خلیج عربی بخواند و آن را مورد هجمه خود قرار دهد.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی همچنین با سرکوب کردن اظهارات ضد سپاه رئیس‌جمهوری آمریکا گفت: رفتار تروریستی، اقدامی است که علیه ملت و دولتی در کشور خاصی انجام شود اما دولت آمریکا باید اعلام کند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در کدام نقطه از کره زمین و یا حتی در کدام کشورهای اروپایی عملیات تروریستی انجام داده است.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در سخنان رئیس‌جمهورهای ایالات‌متحده آمریکا تناقض‌گویی وجود ندارد و همه در مواجه با ایران رفتار خصمانه‌ای را اعمال می‌کنند، تصریح کرد: همه‌ی کسانی که بر قدرت کشور آمریکا قرار گرفتند رفتاری متناقض و ضد ایرانی با ملت ایران داشته‌اند و پیوسته منافع ملی ما را هدف قرار داده‌اند.

دل‌خوش با اشاره به سخنان ترامپ در زمان تبلیغات ریاست جمهوری گفت: رئیس‌جمهوری آمریکا در رزمان تبلیغات خود اعلام کرد که داعش را آمریکا به وجود آورده است و اکنون برای دنیا مشخص می‌شود که کدام کشور حامی و پرورش‌دهنده تروریسم در منطقه و جهان است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ایستادگی ملت ایران در مقابل رفتارهای خصمانه آمریکا بیان کرد: ملت ما مثل همیشه در مقابل توطئه گران ایستادگی می‌کند و از اظهارات واهی و اقدامات غیر کارشناسانه آمریکا واهمه‌ای ندرد.

نماینده مردم صومعه‌سرا در خانه ملت با تاکید بااینکه ایران در مقابل تهدیدات منطقه‌ای ساکت نمی‌نشیند، بیان کرد: ملت ایران هیچ‌گاه در مقابل ظالمان، نیروهای تکفیری و حامیان آن‌ها ساکت نمی‌نشیند و اجازه تعدی و تجاوز داعش به ممالک اسلامی و منطقه را نمی‌دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار