کد خبر: ۵۰۷۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹ 12 October 2017
تابناک / از میان گزینه های پیشنهادی وزارت کشور در نشست روز چهارشنبه هیات دولت، علی آقازاده سکان مدیریت ارشد اجرایی استان مرکزی را به دست گرفت و به عنوان استاندار این استان معرفی شد.
 

سید علی آقازاده متولد سال 1338 و دارای تحصیلات کارشناسی در رشته جغرافیا از دانشگاه شهید بهشتی و کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه ریزی شهری از دانشگاه خوارزمی است.
وی در کارنامه کاری خود فعالیت های اجرایی متنوعی در وزارت ورزش و جوانان در سمت های معاونت توسعه منابع و پشتیبانی، جانشین وزیر در کارگروه واگذاری طرح های تملک دارایی های سرمایه ای ،رییس ستاد اجرایی ماده 88، رییس ستاد سیاستگذاری و نظارت بر توزیع اعتبارات وکمکهای فنی، اعتباری، رییس کمیته راهبری احکام قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه، نماینده وزیر و مسوول هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و رییس ستاد جشنواره شهید رجایی در این وزارتخانه دارد.
عضویت در هیات مدیره شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور، مدیر عامل شرکت مادر تخصصی ایرانگردی و جهانگردی کشور سازمان میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کشور، شهرداری کرج، فرماندارس شهرستان شازند از توابع استان مرکزی، فرمانداری شهرستان بندر انزلی دراستان گیلان، مسوول دفتر جانشینی مقام معظم رهبری در امور ناجا و معاونت امنیتی و انتظامی وزارت کشور، رییس اداره امنیت معاونت امنیتی و انتظامی وزارت کشور، فرمانداری شهرستان دلیجان،قائم مقام شهرداری کرج ، فرمانداری قشم ، بخشداری کلاردشت در استان مازندران و بخشدار بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد بخش دیگری از سوابق اجرای سیدعلی آقازاده است.
استان مرکزی که در سال 56 بر اساس تقسیمات کشوری با مرکزیت اراک به استان مستقل تبدیل شده تاکنون به جز سرپرستان ارشد اجرایی 15 استاندار را بر مستند مدیریت خود تجربه کرده و متوسط عمر مدیریتی استانداران این خطه کمی بیشتر از 2 سال بوده است.
استان مرکزی با یک میلیون 413 نفر جمعیت و 29 هزار و 530 کیلومتر وسعت در قلب ایران قرار گرفته و یک و 82 درصد از کل مساحت کشور را به خود اختصاص داده است.
این استان دارای 12 شهرستان، 23 بخش، 33 شهر، 66 دهستان و یکهزار و 394 پارچه آبادی دارای سکنه است.
استان مرکزی از قطب های مهم صنعت و کشاورزی در ایران است.
در نشست روز چهارشنبه هیات دولت، همچنین گزینه های پیشنهادی وزارت کشور برای تصدی مسئولیت استانداری های؛ آذربایجان غربی، کردستان، گلستان و مرکزی معرفی و با تصویب هیأت وزیران، برای این مسئولیت انتخاب شدند.
بر این اساس، محمدمهدی شهریاری؛ به عنوان استاندار آذربایجان غربی، بهمن مرادنیا؛ به عنوان استاندار کردستان و سید مناف هاشمی به عنوان استاندار گلستان تعیین شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار