کد خبر: ۵۰۶۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰ 10 October 2017
تابناک / مسعود کاظمی عضو شورای چهارم رشت از سوی شورای لاهیجان به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد.

شهردار متخب شورای اسلامی شهر لاهیجان در حال تحصیل در مقطع دکتری دی بی ای ( DBA) بوده و دارای مدرک کارشناس ارشد طراحی شهری و کارشناسی مهندسی عمران است و استخدام وزارت کشور در فرمانداری رشت می باشد.
 
مسعود کاظمی جزء 20 داوطلب شهرداری لاهیجان بود که مورد ارزیابی و بررسی اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان برای تکیه زدن بر کرسی شهرداری این شهر قرار گرفت که سرانجام عصر دوشنبه در نشست نهایی شورا با اکثریت آرا به عنوان شهرداری لاهیجان از سوی اعضای این شورا انتخاب شد.
 
وی مدتی به عنوان رییس شورای دوره چهارم شهر رشت ، مشاور کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شوراهای اسلامی شهرهای مراکز استان های کشور در سال 92و 93، مشاور کمیسیون اقتصادی و حقوقی مجمع شوراهای اسلامی شهرهای مراکز استان های کشور ، نایب رییس شورای اسلامی رشت ، عضو هیات رییسه این شورا در سال های 92تا 95، عضو کمیسیون ماده صد شهرداری و کمیسیون ترافیک شوراهای اسلامی شهر رشت ، نایب رییس کمسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی و نایب رییس کمیسیون عمرانی شورای اسلامی رشت و عضوکمیسیون حقوقی این شورا را در کارنامه کاری خود دارد.
شهردار جدید لاهیجان همچنین ریاست سازمان تاکسیرانی شهر رشت و عضویت در شورای سازمان تاکسیرانی شهر رشت در سال های 91و 92، دبیر ستاد حوادث غیر مترقبه مدیریت بر شش بخشداری و شهرداری ، مسوول کمیسیون پیگیری کلیه طرح های ترافکی شهرستان رشت ، دبیر کمیته آب کشاورزی شهرستان رشت، مسوول پیگیری و نظارت طرح های عمرانی این شهرستان ، دبیرستاد حوادث غیرمترقبه شهرستان املش در سال های 85تا 88، مسوول صدور پروانه های ساختمانی بخشداری رانکوه ، مسوول فنی و کارشناس فنی و برنامه ریزی فرمانداری املش ، مدیریت و نظارت مستقیم طرح های مختلف عمرانی شهرستان املش، مسوول کارگروه بانک و سرمایه گذاری در شهرستان املش را جز سوابق مدیریتی خود ذکرکرده است .
رییس شورای اسلامی لاهیجان در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: از بین 30نامزد پست شهرداری لاهیجان 20نفر مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفتند که درنهایت بین آقایان جواد تمیزکار ، رضا کحالی و مسعود کاظمی عصر دوشنبه رای گیری بعمل آمد که مسعود کاظمی با چهار رای از هفت رای اعضای شورای شهر لاهیجان و آقای تمیزکار دو رای را کسب کردند که کاظمی با رای قاطع به عنوان شورا برگزیده شدند ولی آقای کحالی هیچ رایی را نتوانستند کسب کنند.
وی خاطرنشان کرد: انتظار از شهردار لاهیجان اجرای برنامه های چهارساله برای شهر و جذب سرمایه گذاری و توسعه و عمران شهر گردشگری لاهیجان است.
وی افزود: بر اساس تمکین به رای اکثریت اعضای شورای اسلامی ایشان به عنوان شهردار مورد تایید و حمایت همه است و در مدت تصدی با او به عنوان شهردار کمال همکاری را خواهیم داشت و از هیچ تلاشی برای تحقق برنامه های شهرداری لاهیجان دریغ نخواهدشد.
شهردار منتخب دوره چهارم شورای اسلامی لاهیجان کحالی بود که پس از وی نیز مدت دو سال سعید آگشته مسئولیت شهرداری این شهر را به عهده داشت که پس از پایان دوره چهارم ایشان به عنوان شهردار آبیک انتخاب شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار