کد خبر: ۵۰۶۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱ 10 October 2017
تابناک / دبیر ستاد اربعین حسینی گیلان گفت: برای همه موکب های استان شناسنامه یک ساله صادر شده و همه دارای انضباط مالی خاص هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، غلامرضا عباسپور، رئیس ستاد عتبات عالیات گیلان امروز (۱۸ مهر) در نشست ستاد اربعین در استانداری با اشاره به افزایش زائران گیلانی این همایش تصریح کرد: امسال اسکان ۲۸ هزار زائر گیلانی توسط این ستاد صورت می گیرد.

 

وی با بیان اینکه مرز ورود زائران گیلانی به عراق مرز مهران است افزود: باید تمهیدات لازم جهت اسکان و پذیرایی این زوار در مرز مهران فراهم شود.

 

رئیس کمیته اسکان ستاد اربعین گیلان با اشاره به ورود ۱۰ هزار قفقازی از مرز آستارا به ایران جهت حضور در همایش اربعین حسینی اظهارکرد: سال گذشته برای همه موکب های استان شناسنامه یک ساله صادر شد و همه دارای انضباط مالی خاص بودند که امسال نیز ادامه دارد.

 

وی با بیان اینکه در هر موکب بین ۴۰ تا ۵۰ خدمه جهت ارائه خدمات به زائران فعالیت می کنند افزود: باید تمام فعالیت کمیته های تجمیع در قالب موکب ها به زائران ارائه شود.

 

عباسپور در ادامه با اشاره به تعهد گیلانی ها در مرمت و بازسازی عتبات عالیات اشاره و بیان کرد: تعهد امسال گیلانی ها در این امر ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلون تومان است.

 

وی به ساخت درب سرداب امام زمان (عج الله تعالی فرجه الشریف) در مصلای امام خمینی (ره) رشت اشاره و خاطرنشان کرد: ساخت این سردرب در مراحل پایانی است و طی ۱۰ الی ۱۵ روز آینده آماده تحویل می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار