کد خبر: ۵۰۶۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۴ 09 October 2017
تابناک گیلان / در ۱۷مهرماه، توضیحات تازه احمدی‌نژاد در نشست با وکلای حمید بقایی در خصوص اختلاس میلیاردی بیشترین بازدیدها را داشت.
 
برای مخاطبان سرویس سیاسی، توضیح احمدی‌نژاد درباره اتهام اختلاس میلیاردی حمید بقایی از بقیه اخبار مهمتر بود. او گفت: به عنوان رئیس دولت هرکاری می‌توانستم بکنم! همچنین خبر انتشار اسامی نمایندگانی که به دلیل وضعیت رئیس دولت اصلاحات به روحانی تذکر دادند، پربازدید بود. در این راستا گزارشی از دل پُر نمایندگان‌ تهران از رسانه‌ملی هم پربازدید بود. آنها گفتند مقصر تماشای بی‌بی‌سی، شمایید!

در سرویس اقتصادی پربازدیدترین خبر اعلام کرد شرایط خرید قسطی خودرو بازنشستگان اعلام شد. همچنین گزارش پربازدیدی دیگری به مخاطبان گفت: یک میلیون تومان مبلغ سهام عدالت را پر کنید ۱۵۰ هزار تومان سود بگیرید. مخاطبان این سرویس هم دوست داشتند بدانند با ۴۰ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟

در سرویس فرهنگی، خبر قطع همکاری در پی رسوایی اخلاقی یک تهیه‌کننده بیشترین بازدید را داشت. پس از آن، مخاطبان می خواستند بدانند چرا زیبا بروفه برای فیلمبرداری «هاتف» به کربلا نرفت؟ همچنین توضیح کمال تبریزی درباره پخش نشدن «سرزمین کهن» هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس جامعه، روایت دست اولی از مرگ دانشجوی دختر در خوابگاه دانشگاه شهرکرد بیشترین بازدید را در بین مطالب داشت. پس از آن، نامه عجیب شهردار رشت به خودش برای دریافت خانه حسابی کلیک خورد و همچنین خبر پربازدید دیگری اعلام کرد طلبکاران عمده موسسه کاسپین، علی‌الحساب ۲۰۰ میلیون تومان می‌گیرند!

در سرویس بین الملل خبر پربازدیدی اعلام کرد سفارت آمریکا در ترکیه صدور روادید غیرمهاجرتی را متوقف کرد. در این سرویس نقل قول پربازدیدی از روانچی هم گفت: در پاسخ به آمریکا، همه گزینه‌هایمان روی میز است. همچنین اعلام شد کلینتون خود را مقصر پیروزی ترامپ می داند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار