کد خبر: ۵۰۵۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲ 08 October 2017
تابناک / فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: امروز توانایی و قدرت دفاعی ما به‌حدی رسیده‌ است که بزرگترین ابرقدرت دنیا به‌دنبال نابودی صنعت موشکی ماست که این خواسته را با خود به‌گور می‌برد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار محمد عبدالله‌‌پور امروز در مراسم سومین یادواره سرداران و 105 شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه قدس گیلان ضمن تجلیل از مقام شهید آیت‌الله احسان‌بخش اظهار داشت: ایشان حق بزرگی به گردن جنگ داشت و در 8 سال دفاع مقدس مسائل پشتیبانی جنگ را حل می‌کرد.

وی با بیان اینکه اگر در زمان جنگ نیروهای پشتیبانی نبودند جنگ قابل مدیریت نبود عنوان داشت: زمان‌هایی که همه از رفتن به خط مقدم ترس داشتند این شهدای ترابری بودند که غذا، آب و نیازهای دیگر خط مقدم را به آنجا می‌رساندند.

فرمانده سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: بسیاری از شهدای پشتیبانی حتی یک استخوان از آنها به خانواده‌هایشان نرسید و آنها شهدای مهمات بودند که در صورت انفجار ماشین مهمات اثری از آنان باقی نمی‌ماند.

سردار عبدالله‌پور ابراز داشت: تهیه پوشاک در فصل سرما، تامین سوخت موردنیاز، تامین امکانات، تجهیزات، نگهداری و ذخیره‌سازی آماد از وظایف رزمندگان پشتیبانی در دوران هشت سال دفاع مقدس بود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه استان گیلان در زمان دفاع مقدس 105 شهید تدارکات را تقدیم کرده است افزود: امروز جانبازان زیادی مانند مرحوم کوچکی‌نژاد از نیروهای تدارکات هستند که عده‌ای به لقاءالله رسیدند و عده‌ای در بستر بیماری، دردها را تحمل می‌کنند.

وی با بیان اینکه حفظ و حراست از انقلاب، رساندن پرچم انقلاب به صاحب اصلی آن و رفع مشکلات مردم خواسته امروز شهدا از ما است گفت: امروز مردم در مسائل اقتصادی و به‌ویژه اشتغال دچار مشکل هستند و ما اگر می‌خواهیم دل شهدا شاد کنیم باید این مشکلات را برطرف کنیم.

سردار عبدالله‌پور با اعلام اینکه امروز باید بتوانیم در مقابل دشمنان از نظام دفاع کنیم ابراز داشت: امروز توانایی و قدرت دفاعی ما به حدی رسیده‌ است که بزرگترین ابرقدرت دنیا به‌دنبال نابودی صنعت موشکی ما است که این خواسته را به گور می‌برد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به شاخصه‌های انقلابی بودن از منظر امام خامنه‌ای اعلام داشت: پایبندی به مبانی و ارزش‌های اصلی اسلام و انقلاب و پرهیز از بی‌نظمی از ملاک‌های انقلابی بودن است.

وی گفت: هر زمان و در هر منصبی اگر از دشمن ترسیدیم باید بدانیم که دیگر انقلابی نیستیم. پاسداشت و تعقیب آرمان‌های انقلاب از دیگر ویژگی‌های یک فرد انقلابی است.

سردار عبدالله‌پور با تاکید بر لزوم پایبندی به استقلال کشور گغت: آن فردی انقلابی است که پایبند به استقلال اقتصادی، آموزشی و فرهنگی کشور باشد. رهبری بارها به اقتصاد مقاومتی تاکید کردند اما حتی از فرمایش ایشان به‌طور ظاهری نیز اطاعت نشده است.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به دستور جهاد کبیر رهبر معظم انقلاب و لزوم حفظ تقوا دینی و سیاسی اظهار داشت: اگر در زندگی خود احکام را رعایت نکنیم و تقوای سیاسی نداشته باشیم نباید ادعا انقلابی‌بودن کنیم.

وی با اشاره به فرمان "آتش به اختیار" مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی عنوان داشت: در حال حاضر مدیریت فرهنگی ما از دست رفته و روی زمین است و امروز فعالان فرهنگی و طلبه‌های جوان ما باید کارهای فرهنگی تمیز انجام دهند.

سردار عبدالله‌پور با اعلام اینکه "آتش به اختیار" به‌معنای بی‌نظمی نیست اعلام کرد: رهبری از کسانی خواسته‌اند تا وارد این عرصه شوند که قدرت تشخیص داشته باشند.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه مشکلات کشورمان از آمریکا و اسرائیل است عنوان کرد: امروز باید دشمن را هدف بگیریم و دقت کنیم تا نیروهای خودی را به‌جای دشمن مورد هجمه قرار ندهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار