شهردار جدید آبیک بیان کرد
شهردار جدید آبیک گفت: برای توسعه و پیشرفت شهر آبیک از تمام ظرفیت‌های ملی، استانی، شهرستانی و به لحاظ خطوط سیاسی هم‌سو غیرهم‌سو استفاده می‌شود.
کد خبر: ۵۰۵۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸ 08 October 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، سعید آگشته در مراسم معارفه شهردار جدید شهر آبیک که در سالن آمفی‌تئاتر شهید آوینی فرهنگسرای باران برگزار شد، اظهار داشت: برای  توسعه و پیشرفت شهر آبیک از تمام ظرفیت‌های ملی، استانی، شهرستانی  و به لحاظ خطای سیاسی هم‌سو غیرهم‌سو استفاده می‌شود.

وی افزود: باتوجه به تجربه 11 سال مدیریت در شهرداری به این نتیجه رسیده‌ام که هیچ شهری نمی‌تواند توسعه یابد مگر اینکه از تمام ظرفیت آن استفاده شود که می‌توان به نماینده ولی‌فقیه و دیگر مسؤولان شهری و استانی استفاده کرد تا در رسیدن به نقطه مطلوب شهری گام برداریم.

شهردار جدید آبیک  ادامه داد: شهر آبیک پنج برابر استانداردهای ملی آلوده‌تر از شهرهای دیگر است.

آگشته اضافه کرد: ترویج فرهنگ دینی و اجتماعی علاوه بر اینکه وظایف ذاتی هر فرد بوده و پرداختن به حوزه‌های اجتماعی هم از وظایف مسؤولان و هر شخص مسلمانی است.

وی خاطرنشان کرد: طبق ماده 55 قانون شهرداری‌ها، وظایف شهرداری تعیین شده و پرداختن به حوزه تخصصی شهرداری‌ها اوجب واجبات است.

این مسؤول اذعان کرد: شهردار، شهردار است و قرار نیست شهردار، فرماندار باشد و نمی‌تواند در حوزه امنیتی نقش حاکمیتی ایفا کند.

شهردار جدید آبیک  افزود: شهر آبیک دروازه ورودی 20 میلیون نفر جمعیت استان‌های تهران و البرز به سمت شمال و غرب کشور است که از این ظرفیت باید به نحو احسن استفاده شود.

آگشته ادامه داد: جمع‌آوری زباله و تنظیف شهر و دیگر امور مربوطه به حوزه شهری از وظایف شهرداری است اما شهرداری باید با استفاده از ظرفیت‌های ملی، جذب سرمایه‌گذار و افزایش منابع درآمدی برای توسعه شهر گام بردارد.

وی  تفاوت مدیریت شهری را در ارائه برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: برای عمران و آبادانی شهر آبیک باید دست در دست هم داده تا جایگاه این شهر ارتقا یابد.

شهردار جدید آبیک بر پیگیری جذب اعتبارات استانداری قزوین، ظرفیت مردم و دولت برای کمک به ساخت مصلای نماز جمعه قول مساعد داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار