کد خبر: ۵۰۴۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸ 06 October 2017
تابناک / فرماندار لنگرود میزان خسارت وارده به دنبال بارش شدید باران و سیل در شهرستان لنگرود را ۱۰ میلیارد  تومان برآورد کرد و گفت:  فردا مشکلی برای حضور دانش آموزان  در کلاس های درس وجود ندارد و تمامی مدارس دایر است.

سید رضا جوادپور، فرماندار لنگرود دقایقی قبل درخصوص وضعیت بعد از سیل در شهرستان در گفتگوی تلفنی با خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود گفت: در حال حاضر وضعیت در کل شهرستان به حالت عادی برگشته است و مردم هم در تکاپوی تمیز کردن منازل خود هستند.


وی با بیان اینکه تاسیات آب، راه و برق که در جریان سیل آسیب دیدند هم اکنون در حال به روزرسانی هستند، اظهار  کرد: در حال حاضر قطعی برقی در شهرستان نداریم و برق روستای پنو اطاقور هم اخرشب وصل و برق ۹ روستای دیگر هم در همان شب حادثه وصل شد.


جوادپور میزان خسارت وارده به دنبال بارش شدید باران و سیل در شهرستان لنگرود را ۱۰ میلیارد  تومان برآورد کرد و افزود: بیشترین خسارت ها مربوط به منازل مسکونی و کالا و اثاثیه منازل، تاسیسات آب (اب شرب) ، پل ها و مسیرهای داخل روستاها و دیواره های رودخانه هاست.


فرماندار لنگرود در خصوص وضعیت  مدارس در شهرستان هم گفت: هیچ گزارشی مبنی بر وجود مشکل در سطح مدارس شهرستان گزارش نشده است و فردا هم مشکلی برای حضور دانش آموزان  در کلاس های درس وجود ندارد.

 

جوادپور با بیان اینکه خانوارهای مجاور رودخانه شلمانرود که در معرض خطر جدی بودند هم همان شب توسط هلال احمر در مکان های امن و منازل بستگان خود اسکان داده شدند، تصریح کرد: ساعاتی قبل به اتفاق لاهوتی، نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی از این مناطق بازدید و شرایط هم به حالت عادی برگشته  است و دیروز هم افراد به منازل خود برگشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار