کد خبر: ۵۰۳۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۵ 05 October 2017
تابناک / نائب‌رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: بر اساس جلسه‌ای که در وزارت کشور داشتیم اجازه استخدام 600 نفر از از نیروهای پیش‌دبستانی و نهضت سوادآموزی صادر شد.

جبار کوچکی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به جذب نیروهای جدید در آموزش‌وپرورش استان گیلان اظهار کرد: نیروهای پیش‌دبستانی، خرید خدماتی و نهضت سوادآموزی از مدت‌ها قبل نسبت به تعیین تکلیف خود معترض بوده و در این خصوص چندین جلسه برگزار شده بود.

وی با بیان اینکه در آموزش‌وپرورش استان گیلان از نیروهای پیش‌دبستانی، خرید خدمات و نهضت سوادآموزی در مجموع باید یک‌هزار و 600 نفر تعیین تکلیف می‌شدند، تصریح کرد: بر اساس جلسه‌ای که در وزارت کشور داشتیم اجازه استخدام 600 نفر از این نیروها صادر شد.

نائب‌رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره اینکه برای جذب این تعداد نیرو در آموزش‌وپرورش استان گیلان از گزینش‌های داخلی استفاده شده است، خاطرنشان کرد: آغاز به کار این تعداد نیروی جذب شده از سال تحصیلی امسال به‌صورت حق‌التدریسی است.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این تعداد نیروی جذب شده قرار است در بخش‌های مختلف نظیر پرورشی، آموزش ابتدایی، مشاوره و بهداشت به کار گرفته شوند، بیان کرد: 150 نفر از این نیروها به‌عنوان مربیان بهداشت در مدارس حضور پیدا می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار