منتخب اول مردم رشت در انتخابات شورای شهر ؛
تابناک / احمد رمضانپور در مورد فرایند انتخاب استاندار گیلان گفت: اتفاق مبارکی در گیلان افتاد و آن توافق همه گروه های ذی نفوذ اعم از مجمع نمایندگان استان، نماینده محترم ولی فقیه و گروه های سیاسی بود و نهایتا به تعرفه ۳ نفر به عنوان استاندار رسیدند و اقای حق شناس گزینه مشترک همه گروهها تعرفه شد و ما خوشحال بودیم یکی از فرزندان استان وارد این مجموعه می شود.
کد خبر: ۵۰۲۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴ 03 October 2017
تابناک / احمد رمضانپور در مورد فرایند انتخاب استاندار گیلان گفت: اتفاق مبارکی در گیلان افتاد و آن توافق همه گروه های ذی نفوذ اعم از مجمع نمایندگان استان، نماینده محترم ولی فقیه و گروه های سیاسی بود و نهایتا به تعرفه ۳ نفر به عنوان استاندار رسیدند و اقای حق شناس گزینه مشترک همه گروهها  تعرفه شد و ما خوشحال بودیم یکی از فرزندان استان وارد این مجموعه می شود.
 
 
 

وی افزود: هرچند دولت روحانی نامهربانی کرد و بخاطر رای  بالا مردم گیلانیان را تنبیه کرد و استاندار غیر بومی برای ما فرستاد، اما باید پرسید چرا اصفهان استاندار بومی دارد، برای آذربایجان خارج از استراتژی دولت، استاندار بومی انتخاب می شود، ولی در گیلان نباید استاندار بومی داشته باشیم.

عضو شورا دلیل این انتخاب را اینگونه تشریح کرد و ادامه داد: یکی از بزرگترین ضعف ما این است که در بدنه دولت آدم تاثیر گذار نداریم تا این مساله را تمام کند، امارها نشان می دهد گیلان اخرین استان است که در بدنه دولت نیرو دارد.

وی افزود: بنده با شخص دکتر سالاری مشکل ندارم و خوشحالم که شخصیت جوانی وارد گیلان شده است، خود من زمانی که شهردار بودم ۲۷ سال سن داشتم و بهترین دوره کاری من  همان زمان بود و جوانان می توانند موفق باشند. در شرایط کنونی وظیفه داریم اختلاف ها و نگاه های متفاوت را کنار بگذاریم و با وحدت ایجاد شده استاندار را هم به این جمع اضافه کنیم  تا بتوانیم برای بکار گیری فرزندان گیلان در مراکز قدرت تلاش نماییم تا بهترین بهره ها را ببریم.

وی تاکید کرد: می دانم دکتر سالاری توانمند است و هرگونه کمکی که بتوانم قطعا در همراهی دریغ نمی کنیم.

رمضانپور با اشاره به حواشی ایجاد شده در جلسه هفته گذشته توسط برخی از رسانه ها گفت: با کسی حب و بغض نداریم. اصحاب رسانه نماینده ما هستند باید ظرفیت حرف زدن و شنیدن را هم داشته باشیم. وقتی بحث هایی مطرح می شود متاسفانه بیانیه در فضاهای مجازی مطرح شود. 

عضو شورا خاطرنشان کرد: از دوستان اصحاب رسانه قطعا حمایت می کنم، بحث های چالشی قرار بود هفته گذشته مطرح شود، ولی مشکلات موجود به قدری زیاد بود که فرصت طرح آن نشد، هفته گذشته خواستیم ادامه جلسه شورا غیر علنی برگزار شود و بنده از ریاست شورا می خواهم که برخی از جلسات غیر علنی برگزار شود تا مشکلات ما برطرف شود.

وی به مشکلات متعدد حوزه مدیریت شهری تصریح کرد: مدیریت قبلی  شهرداری، مدیریت هزینه بود، البته شورا هم در تداوم این مدیریت هزینه مقصر بود و مدیریت نکرد و بودجه ای  در شورا مصوب شد که بیش از توان ایجاد درآمدی شهرداری است و اکنون نمی توانیم حقوق پرسنل را بدهیم، بنده از رئیس شورا خواستم جلسه ای غیر علنی بگذاریم و مشکلات شهر را چالشی بررسی کنیم و در یک فضای آرام به دنبال حل مشکلات باشیم.

عضو شورا در بخشی از سخنان خود گفت: من اعتقاد و باور قلبی به آیت الله قربانی دارم، ایشان  از مبارزین قبل از انقلاب بودند و عالم محقق و بزرگی هستند، نباید سخن ما به عنوان فرزندان ایشان به گونه ای تعبیر شود که در تریبون نماز جمعه مور خطاب قرار گیریم، فرزند هم به پدر خودش حرف می زند، بنده گفتم آیت الله قربانی می باید ما را مورد تشویق قرار می دادند که  ۱۱ نفر در انتخاب شهردار به یک  اجماع رسیدند.

برچسب ها: رمضانپور نرگسی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار