کد خبر: ۵۰۰۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱ 26 September 2017
تابناک / وزیر کشور گفت: تلاش بر این است تغییر استانداران به گونه ای باشد که به ثبات مدیریت در استان ها لطمه وارد نشود و تغییرات در استان های دیگر نیز طی یکی دو هفته آینده انجام خواهد شد.

عبدالرضا رحمانی فضلی عصر سه شنبه در فرودگاه سردار جنگل رشت در جمع خبرنگاران بیان داشت: تا آخر شهریورماه قرار بود در جریان تغییرات استانداران، کار را تمام کنیم ولی به دلیل تاخیری که به سبب سفر رئیس جمهوری به نیویورک و سازمان ملل متحد به وجود آمد، کمی این امر مهم به تأخیر افتاد.
 
وی همچنین گفت: تمهیدات و تدابیر لازم برای برگزاری مراسم عزاداری سالار شهیدان در امنیت و آرامش کامل، اندیشیده شده و در این زمینه نگرانی نداریم.
 
از یک ماه قبل، تمام تمهیدات لازم برای سوگواری مردم اندیشیده شده تا عزاداران در آرامش و امنیت ، مراسم ماتم و عزا را برگزار کنند.
 
وی ادامه داد: هیچ نگرانی در این زمینه نداریم و تاکنون هم مشکلی وجود نداشته است.
به گزارش ایرنا ، در جریان جلسه یکشنبه گذشته هیأت دولت به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری، استانداران پیشنهادی پنج استان از هیات وزیران رأی اعتماد گرفتند که بر این اساس، مصطفی سالاری به عنوان استاندار گیلان منصوب و معرفی شده است. عصر امروز (سه شنبه) در مراسمی با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، مراسم معارفه سالاری برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار