پژمان نیک اقبالی ضمن گلایه از نبود شهردار سابق دهدشت از زحمات ایشان تشکر کرد و گفت : از مجموعه شورا و شهردار قبلی که زحمات زیادی کشیدند تقدیر و تشکر میکنم.
کد خبر: ۴۹۹۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۳ 26 September 2017
امروز با معارفه شهردار چرام ، آئین رسمی تغییر شهرداران انجام شد اما در هر دو مراسم شهرداران سابق حاضر نبودند! تا برنامه های امروز ، معارفه شهردار بدون تودیع شهردار سابق باشد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت،عصر امروز و با حضور پژمان نیک اقبالی معاون عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد ، مدیر کل دفتر امور شهری و روستاها و برخی مدیران شهرستان و با عدم حضور شهردار سابق، آئین معارفه شهردار جدید دهدشت برگزار شد.
 
دومین معارفه بدون تودیع شهرداران برگزار شد!/ نیک اقبالی : شهردار با نماینده تعامل داشته باشد 
در ابتدای این جلسه علی پوزش فرماندار کهگیلویه با تسلیت ماه محرم و گرامی داشت هفته دفاع مقدس و خیر مقدم خدمت حضار، گفت: مدیریت کلان استان با رفتن استاندار تغییر یافت و دکتر احمدی به عنوان استاندار جدید استان معرفی و حضور پیدا کرده اند، بنده به نمایندگی از شورای اداری از دکتر خادمی تشکر میکنم و یقینا خادمی فراموش نخواهد شد و به استاندار جدید خوش آمد می گویم و امیدوارم این تغییرات باعث پیشرفت استان شود.
پوزش گفت : از شهردار سابق و شورای قبلی هم تشکر میکنم و همچنین به شهرداران بقیه شهرهای کهگیلویه خسته نباشید می گویم.
وی با بیان اینکه شهرداری های کهگیلویه بویژه دهدشت شرایط خوبی ندارند و دست یاری به سمت مسئولان دراز می کنیم گفت : امیدوارم شهردار جدید پاسخگوی مطالبات مردم وشورای پنجم باشد و شورای پنجم از شورای چهارم درس عبرت بگیرند.
فرماندار کهگیلویه در ادامه به تغییر و تحولات جدید در کهگیلویه اشاره کرد و گفت : از زحمات مدیران سابق تشکر و به مدیران جدید تبریک می گویم.
پوزش در پایان نسبت به حساسیت مدیران در مورد تاسوعا وعاشورا ومناسبت های پیش رو تاکید کرده و گفت : همه مدیران پای کار باشند و همه شرکت کنند.
حجت الاسلام حسینی امام جمعه دهدشت در این مراسم با تسلیت وتعزیت ایام سوگواری محرم و گرامی داشت هفته دفاع مقدس و خیر مقدم خدمت حضار گفت : محرم ماه معرفت به اخلاق انسانی است ،معرفت به انسانی که هر چه دارد بر طبق اخلاص بگذارد و انسان ها را به بهشت هدایت کند.
وی با بیان اینکه راه ورود به بهشت عبادت است و راه دیگری هم وجود ندارد گفت: کار امام حسین درسی است برای همه مسئولان و فراموش نکنیم که کار دنیا با محوریت دین و قرآن باشد ومحور فرهنگ عاشورایی باشد که عزت بخش است.
امام جمعه شهرستان با بیان اینکه از زحمات گذشته ها تشکر میکنیم و کار شهرداری کار سخت و دشورای است گفت: باید جدی باشند و شورا وشهرداری هماهنگ باشند و اختلاف نظرها در عمل اتفاق نیفتد و بیشتر در اظهار نظر باشد.
 
 دومین معارفه بدون تودیع شهرداران برگزار شد!/ نیک اقبالی : شهردار با نماینده تعامل داشته باشد
 
امام جمعه دهدشت ادامه داد: نظافت در اولویت کار شهر باشد و دهدشت نیروی خدماتی کم دارد و با سی نفر نمی شود شهر را نگهداری کرد و به شدت نیاز به کار دارد.
ورودی های شهر دهدشت ویرانه است که باعث خجالت میشود ونیازمند توجه جدی است.
حجت الاسلام حسینی در پایان گفت : باید تمرکز زدایی شود و شهرک های اطراف توسعه یابد وبه دلیل عدم ساخت وساز اجاره خانه به شدت افزایش یافت وامیدوارم همه کمک کنند شهر پاک و زیبایی داشته باشم و شهردار وشهرداری باید کار انقلابی انجام دهند.
بالوایه به نمایندگی از شورای پنجم دیگر سخنران این جلسه بود.
وی با عرض خیرمقدم خدمت حضار گفت : شهروندان دهدشت به هفت نفر از کاندیدها افتخار خدمت دادند و نشان دادند خواستار تغییر وتحول بودند و صمیمانه از اعتماد انها تشکر میکنم.
 
دومین معارفه بدون تودیع شهرداران برگزار شد!/ نیک اقبالی : شهردار با نماینده تعامل داشته باشد + تصاویر 
 
بالوایه گفت : شورای پنجم از میان ۱۷نفر متقاضی شهرداری دهدشت برنامه گرفتند که جناب برخه با کسب اکثریت آرا شهردار دهدشت شدند که قطعا نه مردم با ما عقد اخوت بستند نه ما با برخه عقد اخوت بستیم وامیدواریم ایشان پاسخگویی اعتماد ما باشد.
وی در ادامه گفت : از جناب آقای نیک اقبالی میخواهم سلام مردم کهگیلویه را به استاندار جدید برسانید و بدانید وضعیت شهرداری دهدشت اصلا مناسب نیست و مشکلات ومعضلات بسیاری داریم.
عضو شورای شهر در ادامه گفت : از مسئولان میخواهیم بخاطر خدا برای مردم دهدشت کاری انجام دهند که اگر کاری نکنیم شهر دهدشت خالی از سکنه خواهد شد.
پژمان نیک اقبالی معاون استانداری استان گفت : انقلاب اسلامی اگر امروز پرچمدار حکومت های مبارز است بخاطر درس گرفتن از عاشورای حسینی است.در شرایط بحرانی منطقه باید قدردان امنیت و آرامش نطام جمهوری اسلامی باشیم.
نیک اقبالی گفت: جامعه شهرنشینی نسبت به جمعیت روستایی در کشور در حال گسترش است که این نشان از مهاجرت روستاییان به شهر است و دلایل مختلفی هم دارد.
 
دومین معارفه بدون تودیع شهرداران برگزار شد!/ نیک اقبالی : شهردار با نماینده تعامل داشته باشد 
 
وی،در ادامه گفت: اگر اعضای شهر یعنی مردم ومسئولان به وظایف خود عمل نکنند کاری پیش نمی رود و اصل همراهی وهمگامی مردم مهم است ولازمه آبادانی شهر دهدشت همراهی مردم است که اگر از مردم استفاده نشود اشکال ایجاد میشود.
نیک اقبالی با بیان اینکه در چهارسال گذشته متاسفانه عملکرد خوبی نداشتیم و حیف است دهدشت با بلاد شاپور که اولین شهر استان بوده چنین مشکلاتی داشته باشد گفت : انتظار ما این است شهرداری ها درآمد پایدار ایجاد کند از جمله وصول عوارض و متکی به کمک دولت باشد.
نیک اقبالی به یک نکته مهم اشاره کرد و عنوان کرد: باید نیروی انسانی دهدشت ساماندهی شود و متاسفانه ورود نیروی اضافی به بدنه شهرداری زیاد نبود و خدا را شاهد میگیرم هیچگاه از طرف من نیروی معرفی نشده و تاخیر در صدور حکم بعضی شهرداران استان به دلیل هم رویکرد است.
در ادامه جلسه پژمان نیک اقبالی ضمن گلایه از نبود شهردار سابق دهدشت از زحمات ایشان تشکر کرد و گفت : از مجموعه شورا و شهردار قبلی که زحمات زیادی کشیدند تقدیر و تشکر میکنم.
وی در پایان گفت : نماینده کهگیلویه را شخصی اجرایی و عمرانی میشناسم و امیدوارم شهردار جدید با ایشان تعامل خیلی خوبی داشته باشند و از شهردار میخواهیم بودجه شهرداری را بر اساس قانون و روال مشخص ببندد و آینده خوبی را برای دهدشت متصور هستم که با اتحاد وهمراهی همه خصوصا نخبگان میسر خواهد بود.
اسفندیار برخه شهردار جدید دهدشت در این جلسه با ذکر این نکته که لازم بود جناب تخشا شهردار قبلی حضور داشت و از عملکرد خود دفاع میکرد گفت : تسلیت میگویم ایام سوگواری امام حسین و گرامی میدارم یاد وخاطره رشادت های رزمندگان اسلام در دفاع مقدس و از حضور حضار محترم تشکر میکنم.
شهردار دهدشت با انتقاد از ورودی های نازیبا و عدم وجود فضای سبز و نبود امکانات رفاهی گفت : شهرداری دهدشت با مشکلات فراوانی از جمله بدهکاری ۱۱میلیاردی و تاخیر ۴ماهه در پرداخت حقوق و مزایای کارمندان مواجه است.
وی گفت : باور دارم اعضای شورای اداری اجازه خواهند داد با طیب خاطر کار کنم وبه مردم شهر دهدشت قول میدهم با عبرت گرفتن از مشکلات گذشته از توان استاندار محترم و معاونان وی و نماینده مردم به موفقیت های بزرگی خواهیم رسید.
اسفندیار برخه در پایان صحبت های خود گفت: تک روی بس است وادامه این راه ناسالم خیانت به مردم است وباعث افزایش بار گناهانمان خواهد بود.
در پایان این جلسه،اسفندیار برخه حکم انتصاب شهرداری دهدشت را از دستان پژمان نیک اقبالی معاونت استانداری دریافت کرد.
 
گزارش : سید مصطفی گنجی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار