کد خبر: ۴۹۹۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲ 25 September 2017
تابناک / رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به تمام هزینه‌های دشمنان برای ضربه زدن به جوانان ما است، افزود: جوانان ما هنوز بیدار هستند اما دشمنان از طریق بازی‌های رایانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی درصدد ضربه زدن به جوانان و نوجوانان ما هستند که باید دشمن را در این زمینه ناامید کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محسن جعفری پیش از ظهر امروز در مراسم نشست با نویسنده کتاب "پایی که جا ماند"، با اشاره به وظایف سازمان بسیج رسانه اظهار کرد: سازمان در این برهه از زمان در حوزه کار رسانه ورود کرده و هدف انسجام‌بخشی هم‌افزایی و هم‌پوشانی و ارتقا سواد رسانه‌ای در رسانه‌های استان است.

وی بابیان اینکه به فکر ارتقا سطح رسانه‌های استان هستیم گفت: کلیپ سینمای دفاع مقدس همراه با جلوه‌های ویژه در غرفه سازمان بسیج رسانه‌ای استان گیلان که ویژه یک کار بومی و کل کار توسط بسیج رسانه گیلان ساخته‌شده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان بابیان اینکه این آرامش کشور را مدیون خون شهدا هستیم گفت: اولویت اول دشمن در بحث فرهنگی است که فرزندان را از آینده ناامید کنند و ما باید برای مقابله با این نفوذ برنامه داشته باشیم.

جعفری افزود: هرجایی که ندای مظلومی بلند می‌شود تمامی جوانان غیور و غیرتمند کشور ما درصحنه هستند و نمونه بارز آن امروز است که به‌عنوان مدافعان حرم برای دفاع از مسلمانان جهان به پا می‌خیزند.

وی با اشاره به تمام هزینه‌های دشمنان برای ضربه زدن به جوانان ما است، افزود: جوانان ما هنوز بیدار هستند اما دشمنان از طریق بازی‌های رایانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی درصدد ضربه زدن به جوانان و نوجوانان ما هستند که باید دشمن را در این زمینه ناامید کنیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: رسانه مؤثرترین ابزار در دنیای کنونی است که باید در استفاده از آن دقت شود و نباید مهندسی غربی در استفاده از رسانه مورداستفاده قرار بگیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار