کد خبر: ۴۹۹۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶ 25 September 2017
تابناک / سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از کاهش نسبی دما ، وزش باد و بارندگی در استان تا پایان هفته جاری خبر داد.

مازیار غلامی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت جوی کم و بیش ناپایدار در منطقه است که بر این اساس تا پایان هفته ضمن کاهش نسبی دما ، به تناوب افزایش ابر، وزش باد و بارندگی مورد انتظار است.
 
وی آسمان امروز گیلان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود، بعضی ساعت ها بارندگی و وزش باد (پاره ای نقاط احتمالا شدید)، در ارتفاعات و دامنه های جنوبی کمی ابری تا نیمه ابری عنوان و برای فردا (سه شنبه) نیز آسمان استان را قسمتی ابری تا ابری و مه آلود، بعضی نقاط بارندگی و وزش باد، در ارتفاعات و دامنه های جنوبی کمی ابری تا نیمه ابری پیش بینی کرد.
 
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان افزود: اکثر شهرهای استان طی شبانه روز گذشته دمای 30 درجه داشته اند ولی بیشینه دما با 31 درجه مربوط به لاهیجان و کمینه دما نیز با 15 درجه مربوط به جیرنده ثبت شده است.
غلامی بیشینه و کمینه دمای شهر رشت را نیز طی شبانه روز گذشته به ترتیب 30 و 22 درجه سلسیوس ذکر کرد.
وی اضافه کرد: بیشترین بارندگی در استان طی شبانه روز گذشته با 37.4 میلیمتر مربوط به تالش و پس از آن با 25.7 میلیمتر مربوط به بندرآستارا بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار