تابناک / باید تاسف خورد از اینکه کشتی مهمترین رکن آموزشی کشور به گل نشسته و آقایان در خواب زمستانی به سر می برند!
کد خبر: ۴۹۹۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵ 25 September 2017

تابناک / باید تاسف خورد از اینکه کشتی مهمترین رکن آموزشی کشور به گل نشسته و آقایان در خواب زمستانی به سر می برند!

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس، به تصویر کشیدن لحظات بازگشایی مدارس همان قدر که می تواند موجبات نشاط و امید را در جامعه بدنبال داشته باشد می تواند انسان را به فکر فرو برد تا نیمه های پنهان مدیریت آموزش و پرورش استان که در هفته های گذشته مورد توجه و لطف بسیاری از سیاسیون و خانواده بزرگ آموزش و پرورش قرار گرفته است نیز نمایان شود.
 
شاید این زمان که مصادف با شروع سال تحصیلی جدید می باشد، پرداختن به برخی از موضوعات که گریبان گیر بسیاری از خانواده های دانش آموزان و معلمان زحمتکش این استان است بهترین وقت برای یادآوری برخی از مشقات و کم لطفی های برخی مسئولین در قبال این جامعه عظیم و آینده سازان ایران اسلامی باشد.


امروز استان گیلان سراسر شور و شعفی بود که شاید باید به عنوان نقطه عطفی از زندگی هر خانواده باشد اما کمی آن طرف تر ، بودند افرادی که با هزاران علامت سوال و در هاله ای از ابهام و در سکوت محض تنها نظاره گر بی تدبیری مدیرانی بودند که نه توان اعتراض دارند و نه جرات گلایه!

تنها سوالی که اینجا مطرح می شود این است که آیا مدیران آموزش و پرورش استان گیلان خبری از احوال خانواده های دانش آموزان و معلمان زحمتکش دارند؟! اگر مسط بر امور هستند چرا سکوت کرده و با تخلفات آشکار مدارس غیر انتفاعی همراهی می کنند و اگر بی خبرند پس باید تاسف خورد از اینکه کشتی مهمترین رکن آموزشی کشور به گل نشسته و آقایان در خواب زمستانی به سر می برند!

در ادامه چندین سوال مطرح و پاسخ آنرا در روزهای آتی با مستندات به عموم اطلاع رسانی خواهیم کرد.

آقای مدیر! آیا می دانید همکاران شما به نام معلمان غیر انتفاعی با چه شرایط تن به خدمت آموزش به دانش آموزان می دهند؟ آیا می دانید معلمان پایه های مختلف مدارس غیر انتفاعی شما چک سفید امضاء به مدارس بابت بسته بودن دهان می دهند؟ آیا می دانید همکاران شما قرارداد سفید امضاء محضرخانه ای با همکاری دلالان کسب و کار امضاء می کنند و در قبال آن سفته می دهند تا خدای ناکرده صدای اعتراض آنان به گوش کسی نرسد؟! آیا می دانید همکاران شما در مدارس غیر انتفاعی اغلب بیمه نیستند و یا با هزینه خود باید بیمه شوند؟! آقای مدیر می دانید دانش آموزان و نونهالان این استان طبق لیست اعلامی مدارس غیر انتفاعی مجبور به خرید حتی دستمال کاغذی و ...! میز مدیر خود تا پایان سال هستند؟! آقای مدیر می دانید این عدم مدیریت در سطوح مختلف و عدم رضایتمندی در بین معلمان و دانش آموزان چه آتشی را در آینده شعله ور خواهد کرد؟! و اینکه به واقع آینده سازان این استان و کشور با چه نگرشی در حال تعلیم و تربیت هستند؟!

به راستی هم چنان گمان می کنید همه چیز تحت تسط شماست ؟! ....

اینها تنها گوشه ای از افتخارات آموزش و پرورش گیلان در بخش خصوصی محسوب می گردد که در صورت لزوم به زودی اسناد قابل تامل تری از طریق همین پایگاه خبری منتشر خواهد شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار