کد خبر: ۴۹۸۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰ 24 September 2017
لاهوتی: چرا دولت برای بازسازی روستاهای تخریب‌شده ناشی از بارندگی اخیر لنگرود اقدام نمی‌کند 
 
 
تابناک / نماینده لنگرود با اشاره به خسارت بسیار سنگین ناشی از بارندگی اخیر در حوزه انتخابیه‌اش از دولت خواستار حمایت از مردمانی شد که به دلیل بارندگی خانه‌هایشان ویران شده است.

مهرداد لاهوتی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) در تذکری اظهار داشت: در طول سه هفته تعطیلات مجلس در شهرستان لنگرود ۲۶۴ میلی متر بارندگی در عرض ۶ ساعت یعنی به اندازه یک سال و نیم بارندگی در تهران به وقوع پیوست که خسارت سنگینی به برخی روستاها وارد آورد و بالای ۵۰۰ خانوار آسیب دیدند.

وی افزود: در چنین شرایطی حتی یک ریال به مردم برای سر و سامان دادن زندگی‌شان و جبران خسارات داده نشده است. درخواست ما توجه به این موضوع از سوی دولت است تا کارها صرف بیان مصاحبه با صدا و سیما محدود نشود.

نماینده لنگرود همچنین در اخطاری با تاکید بر لزوم توجه به قانون مربوط به جلوگیری از تبعیض ناروا گفت: اکنون فصل برداشت صیادان در استان‌های شمالی است که تاریخ‌های متفاوتی برای هر کدام از شهرها تعیین شده است و درخواست ما این است که برداشت صید از ۱۰ مهر یعنی ۱۰ روز زودتر انجام شود.

 علی مطهری در پاسخ به اخطار مربوط به سیل لنگرود گفت: بنده همان زمان در شهر لنگرود بودم و از نزدیک بارندگی را مشاهده کردم. امروز از طرف هیات رئیسه با دولت تماس می‌گیرم و بر لزوم عمل به قول‌هایشان و رسیدگی آن تاکید می‌کنم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار