کد خبر: ۴۹۸۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷ 24 September 2017
کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های مختلف صادر کرد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی این فدراسیون آرای جدید خود را درباره تیم‌های مختلف صادر کرد که به این شرح است:

لیگ برتر:

* دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و سیاه جامگان در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز تخلفاتی مبنی بر اهانت هواداران به تیم داوری، سرمربی تیم مقابل و پرتاب لیزر به چشم دروازه‌بان تیم مقابل صورت گرفت. این تیم طبق ماده ۷۹ به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.

جام حذفی فوتبال:

* دیدار تیم های پدیده خراسان و تراکتورسازی تبریز روز ۱۶ شهریورماه برگزار و از سوی یحیی گل محمدی، سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز اعتراض مکرر به داور که منجر به اخراجش شد، صورت گرفت. وی به توبیخ کتبی محکوم شد. همچنین تیم تراکتورسازی تبریز به دلیل فحاشی تماشاگرانش به تیم داوری پس از اخراج سرمربی تیم خود، به پرداخت ۷۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.

* در دیدار تیم‌های سپید رود رشت و ملوان بندر انزلی در تاریخ ۱۸ شهریور ماه، تیم ملوان بندر انزلی به خاطر داشتن شش بازیکن اخطاری باید ۳۶ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

همچنین به خاطر تخلفات و فحاشی تماشاگران تیم ملوان بندر انزلی به داور، تیم مقابل و پرتاب بطری و ترقه به زمین بازی، این تیم به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

به‌ گزارش ‌ایسنا،  تیم سپید رود رشت نیز به خاطر فحاشی تماشاگران این تیم به داوران و تیم مقابل و پرتاب بطری آب، باید ۱۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی با توجه به سوابق قبلی پرداخت کند. (این رای قابل تجدید نظر است)

همچنین کمیته انضباطی اعلام کرد تکرار تخلفات از سوی تماشاگران تیم سپید رود رشت موجب برگزاری مسابقات بدون هواداران خواهد شد.

* دیدار دو تیم ذوب آهن اصفهان و فجر سپاسی شیراز روز ۱۷ شهریور ماه برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم فجر سپاسی تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داوران رخ داد. این تیم به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم ذوب آهن اصفهان نیز به دلیل فحاشی تماشاگرانش به داور باید ۷۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

تیم فجر سپاسی شیراز به خاطر داشتن شش بازیکن اخطاری باید ۴۸ میلیون ریال پرداخت کند.

* مسابقه تیم‌های اکسین البرز و ساپیا روز ۱۷ شهریور ماه در حالی برگزار شد که از سوی علیرضا مداحی، تدارکات تیم اکسین البرز تخلفاتی مبنی بر اعتراض مکرر به داور بازی که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی به توبیخ کتبی و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است. (چنانچه وی در مسابقات بعدی مرتکب تخلف و برخلاف وضایف محوله اقدام کند، تنبیهات شدیدتری اعمال خواهد شد.)

همچنین بهزاد غلامپور، مربی تیم سایپا و علی خسروی، مربی تیم اکسین البرز به دلیل درگیری لفظی با یکدیگر و رفتار زننده نسبت به هم که سبب ایجاد تشنج شد، از سوی داور از نیمکت تیم‌های خود اخراج شدند. هر کدام منفردا به توبیخ کتبی و جداگانه به پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

علی لطیفی، سرمربی تیم اکسین البرز به دلیل رفتار غیر مسئولانه پس از به ثمر رسیدن گل تیم خود که منجر به اخراج وی شد، به توبیخ کتبی محکوم شد.

کلیه آرای فوق قطعی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار