کد خبر: ۴۹۸۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴ 24 September 2017
تابناک / مدیرکل آموزش‌وپرورش استان گیلان با بیان اینکه امسال 375 هزار دانش‌آموز 5 هزار مدرسه و در قالب 18 هزار کلاس به مدارس رفتند اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید 31 هزار دانش‌آموز کلاس اولی داریم.

 مهدی حاجتی صبح دیروز در آیین آغاز سال تحصیلی 97-96 در مدرسه متوسط پسرانه فرزانگان ناحیه 2 رشت با تبریک هفته دفاع و سال تحصیلی جدید اظهار کرد: آموزش‌وپرورش گیلان در مقایسه با آموزش پرورش‌های منطقه‌ای کشور موفق عمل کرده است.

وی با تأکید بر تربیت نسلی متمایز و هدفمند در سال تحصیلی جدید افزود: در تلاش هستیم تا دانش‌آموزانی مسئولیت‌پذیر، مبتکر، پرسشگر، نقاد و مدافع ارزش‌های اسلامی و دینی تربیت کنیم.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان گیلان با اشاره به تداوم جریان عاشورا و نهضت حسینی گفت: بعد از گذشت هزار و 400 سال هنوز فرهنگ عاشورا زنده است و به نسل‌های کنونی و آینده منتقل می‌شود.

حاجتی خاطرنشان کرد: امروز باید تلاش کرد تا از تقارن بازگشایی مدارس و دهه محرم برای آموزش فلسفه قیام و عزاداری امام حسین (ع) به دانش آموزان استفاده کنیم.

وی با اعلام اینکه امسال 375 هزار دانش‌آموز 5 هزار مدرسه و در قالب 18 هزار کلاس به مدارس رفتند اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید 31 هزار دانش‌آموز کلاس اولی داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار