کد خبر: ۴۹۸۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳ 24 September 2017
مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از تشدید بارش در سواحل دریای خزر طی دو روز آینده خبر داد و گفت: روز دوشنبه (۳مهر) در استان‌های اردبیل، خراسان شمالی، آذربایجان شرقی، ارتفاعات البرز، زنجان، قزوین، سمنان، البرز و تهران رگبار باران و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس تحلیل نقشه‌های هواشناسی وخروجی مدل‌ها امروز در مناطقی از گیلان و مازندران ابرناکی و بارش پراکنده باران گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: طی امروز در بخش‌های شمالی آذربایجان شرقی و اردبیل رشد ابر و در بعداز ظهر رگبار پراکنده باران، گاهی همراهبا رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد. فردا (۲مهرماه) در استان‌های ساحلی دریای خزر ابرناکی و در برخی مناطق بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وظیفه، از بعدازظهر یکشنبه و طی روز دوشنبه با تقویت جریان‌های شمالی ضمن کاهش دما، بارش باران در سواحل دریای خزر به‌ویژه در استان گیلان تشدید می‌شود.

وظیفه تاکید کرد: روز دوشنبه در برخی مناطق شرق کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در زابل گاهی با گرد و خاک همراه خواهد بود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در مورد شرایط جوی تهران اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲مهرماه)، صاف تا کمی ابری، در بعدازظهر همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۱ و ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود همچنین در روز دوشنبه (۳ مهرماه)، کمی ابری گاهی همراه با وزش باد، در بعدازظهر افزایش ابر و افزایش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۰ و ۲۰ درجه سانتیگراد خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار