کد خبر: ۴۹۷۸۱۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳ 22 September 2017
تابناک / کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: سپیدرود حرفی برای گفتن نداشت و ما می توانستیم پیروز میدان باشیم.

میثم دورقی پس از دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و سپیدرود رشت در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در طول هفته تمرینات بسیار خوبی انجام دادیم و می خواستیم با پیروزی در این دیدار شکست هفته قبل خود را جبران کنیم اما موفق به این امر نشدیم.
 
کاپیتان استقلال خوزستان افزود: در این دیدار از همه لحاظ برتر از حریف بودیم و آن ها بیشتر در زمین خود به کار دفاعی می پرداختند. امیدوارم در دیدار بعد نتیجه بهتری کسب کنیم.
وی ادامه داد : اگرچه در هر بازی با جان و دل در میدان ظاهر می شویم اما تاکنون سطح انتظارات هواداران را برآورده نکردیم و باید در امر گلزنی موفق تر ظاهر شویم.
 
در ادامه حسین کعبی کاپیتان سپیدرود رشت گفت: من به گرمای هوای اهواز عادت دارم چرا که سال ها در این شهر با پیراهن فولاد به میدان رفتم اما سایر بازیکنان تیم از این موضوع اذیت شدند.
وی افزود: ما در این بازی برای برد به اهواز آمده بودیم اما شرایط،بازی به شکلی رقم رد که نتوانستیم از موقعیت های خود به خوبی استفاده کنیم.
کعبی افزود: تاکنون نتایج خوبی کسب کردیم و در ادامه سعی می کنیم روند رو به رشد خود را ادامه دهیم. در سه بازی اول نتایج خوبی نگرفتیم اما در ادامه تیم ما هماهنگ تر شد و نتایج خوبی گرفت.
وی گفت: استقلال خوزستان تیم بسیار خوبی است آن ها سابقه قهرمانی در لیگ ایران را دارند اما در یکی دو سال اخیر با مشکلاتی مواجه شدند که در نتیجه گیری آن ها تاثیرگذار بوده است.
کاپیتان سپیدرود گفت: امیدوارم در ادامه نتایجی در شان فوتبال شهرداری رشت کسب کنیم و دل هواداران متعصب خود را شاد کنیم.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و سپیدرود رشت با تساوی بدون گل به پایان رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار