در پیام شهردار منتخب رشت به مناسبت آغاز ماه محرم، هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس ؛
تابناک / شهردار منتخب رشت در پیامی آغاز ماه محرم، هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس را گرامی داشت.
کد خبر: ۴۹۷۸۰۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴ 22 September 2017
تابناک / شهردار منتخب رشت در پیامی آغاز ماه محرم، هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس را گرامی داشت.
 
در پیام مسعود نصرتی آمده است:
 
آغاز ماه محرم، هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس سه مناسبتی هستند که امسال با هم مقارن شده اند.

روز بازگشایی مدارس که سنبل آموزش و پرورش فرزندان این مرزو بوم است در کنار هفته دفاع مقدس و روز عاشورا از ارزشمندترین مناسبت های ایران اسلامى است  که برای مردم ما از جایگاه ویژه برخوردار بوده و حاوی پیام های خاصی هستند.

جبهه هایی که از لحاظ زمانی دور اما از لحاظ محتوا نزدیک به هم هستند. صبر و استقامت امام حسین(ع) و یارانش در روز عاشورا درس آزادگی را به جهانیان آموخت و رزمندگان کشور عزیزمان ایران سال ها بعد این استقامت را بار دیگر با تاسی از امام حسین (ع) به نمایش گذاشتند.

همانطور که امام حسین (ع) در ماه محرم در مقابل ظلم و ستم ایستادگی کرد رزمندگان اسلام و مدافعان حرم نیز در مقابل تعرض دشمنان ایستادگی کردند و تسلیم نشدند. آنها با الگو پذیری از سیدالشهدا از جان و مال خود در دفاع از ناموس و خاک خود گذشتند تا امنیت امروز ایران اسلامی را  به یادگار بگذارند.

این روزها بهترین فرصت است تا با گرامیداشت یاد شهدای اسلام از این دریای بیکران معرفت و فداکاری درس بگیریم و این معرفت را در تمام عرصه ها به نسل های آینده انتقال دهیم.

بر ماست که با پاسداشت این روزها در حفظ و انتقال فرهنگ حماسی و عاشورایی بکوشیم و از این ظرفیت برای فرهنگسازی و در آوردگاه آموزش و پرورش فرزاندانمان نهایت بهره را ببریم.

خوشبختانه ظرف یکماه گذشته ، پس از حسن اعتماد شهروندان با فرهنگ رشت و اعضاء محترم شورا به اینجانب ،  با همکاری مدیران مرتبط و دلسوز از خانواده شهردارى و مسوولین محترم استانی  و  حمایت اعضای محترم  شورای اسلامی شهر رشت ؛ فارغ از تمام ناملایمات موجود وعلیرغم میزان بدهکاری هاظرفیت های خوبی برای تامین مالی پروژه هاى جدید و همچنین بستر مناسبى براى ورود سرمایه گذاران بخش خصوصى شناسایی شده است و انشاالله در ادامه مسیر با حمایت دولت محترم براى پروژه هاى ملى و و فراملى خاصه  استان گیلان و کلان  شهر رشت  با اتکا به خداوند متعال و بهره بردارى از خرد جمعى و  مشارکت شهروندان عزیزم ،  با گامهایی پر اقتدار و محکم که شایسته این اعتماد باشد  ادامه این مسیر را  با هم خواهیم پیمود .

امیدوارم ماه محرم و عنایت سالار و سرور شهیدان ما را در مسیر خدمت صادقانه یاری کند تا شرمنده شهروندان گرامی نشویم.

 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار