کد خبر: ۴۹۷۲۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۷ 21 September 2017
تابناک / نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه مهم‌ترین مانع در توسعه سرمایه‌گذاری مناسب در منطقه را فقدان زمین مناسب دانست و افزود: باوجود فرصت سرمایه‌گذاری در منطقه نبود زمین مناسب در منطقه با چالش همراه است.

اسدالله عباسی در عصر روز چهارشنبه در نشست توسعه شهرک‌های صنعتی رودسر اظهار کرد: در حال حاضر وسعت شهرک‌های صنعتی رودسر 10 هکتار بوده اما حدود هفت هکتار آن بهره‌گیری می‌شود.

وی افزود: باید تلاش کنیم باقی‌مانده ظرفیت و پتانسیل شهرک صنعتی که حدود 30 درصد است استفاده شود.

نماینده مردم و رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی شرایط کنونی در شهرک صنعتی را مطلوب ندانست و تصریح کرد: متأسفانه از ظرفیت این شهرک به‌خوبی استفاده‌نشده و در بعضی شرایط هم درجا می‌زنیم.

وی از انجام مذاکرات با سپاه پاسداران و بنیاد علوی به‌منظور بهره‌گیری از ظرفیت 90 هکتاری سپاه پاسداران در محدوده شهرک صنعتی خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم با انجام جلسات متعدد و سازنده این مهم را به سرانجام مطلوب سوق دهیم و مطمئناً نتایج جلسات می‌تواند خروجی هم داشته باشد.

عباسی بابیان اینکه مهم‌ترین مانع در توسعه سرمایه‌گذاری مناسب در منطقه را فقدان زمین مناسب دانست و افزود: باوجود فرصت سرمایه‌گذاری در منطقه نبود زمین مناسب در منطقه با چالش همراه است.

وی پاسخ به مطالبات مردم را جزء وظایف خود دانست و گفت: مطالبه مردم را با جدیت دنبال می‌کنیم و از مسئولان رودسر انتظار می‌رود در ظرف یک و دو ماه آینده زمین مناسب برای شهرستان تعرفه کنند تا زمینه برای توسعه صنعت با مشارکت سرمایه‌گذاران فراهم شود.

به گزارش فارس، در حال حاضر شهرک صنعتی رودسر 10.2 هکتار است که از این میزان بیش از 7 هکتار آن بهره‌گیری می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار