کد خبر: ۴۹۶۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸ 19 September 2017
هفته هفتم لیگ برتر در حالی فردا با بازی استقلال و ذوب آهن ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی آغاز می شود که امروز علیرضا منصوریان که به دنبال شکست برابر پارس جنوبی جم تحت فشار انتقادات قرار داشت در نشست خبری قبل از دیدار با ذوب آهن حضور نیافت و محمد خرمگاه را به نشست فرستاد.

این در حالیاست که دیشب در برنامه دوشنبه شب نود هم اتهاماتی از سوی عضو هیات مدیره به منصوریان وارد شد وشرایط را بیش از قبل بحرانی تر کرد.این در حالی است که در آن سو ذوب آهن که در بازی قبلی خود برابر استقلال خوزستان توانست ۶ گل به ثمر برساند با اعتماد به نفس بیشتر پا به میدان می گذارد.در حال حاضر ذوب آهن در رده ششم و استقلال در رده ۱۵ قرار دارد و برای فرار از بحران باید به مصاف ذوب آهن قدرتمند برود. باید دید که کدام مربی این دوئل حساس را برنده می‌شوند، قلعه‌نویی سرمربی ذوب آهن که شناخت دقیق و کاملی از استقلال دارد یا منصوریان که در بدترین شرایط روحی قرار گرفته است. استقلال اگر ذوب آهن را ببرد چند پله‌ای در جدول لیگ صعود می‌کند از بحران هم فاصله می گیرد اما شکست خانگی مقابل ذوب آهن این تیم را تبدیل به کانون بحران و فاجعه خواهد کرد.

آنچه مشخص است این که منصوریان روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد بخصوص اینکه این ۲ بازیکن باتجربه خود را هم در اختیار ندارد البته آخرین اخبار حکایت از آن دارد که بعد تنش هایی که روی انتن زنده برنامه ۹۰ بوجود آمد و بحث تعلیق دو بازیکن این تیم مورد بحث قرار گرفت، مجتبی جباری امروز در تمرین این تیم حضور یافت تا یکسری از حجم حاشیه های تولید شده این تیم کاسته شود.جباری که رابطه خوبی با علیرضا منصوریان سرمربی آبی پوشان دارد، صرفا به دلیل حمایت از منصوریان در این وضعیت به تمرین آبی پوشان رفت و اما به دلیل اینکه با آبی ها تمرین نکرداحتمال این که وی در لیست هجده نفره استقلال برای دیدار مقابل ذوب آهن باشد بسیار ضعیف است.
امروز جواد قراب عضو هیات مدیره استقلال هم در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شد و با بازیکنان و کادر فنی استقلال صحبت کرد تا شاید بتواند قدری آرامش به استقلال بحران زده تزریق کند.پیام حیدری بازی فردا استقلال و ذوب آهن را قضاوت خواهد کرد.
ادامه برنامه بازی‌های هفته هفتم لیگ برتر:
پنجشنبه 30 شهریور
سپاهان اصفهان-پرسپولیس تهران/ ورزشگاه نقش جهان اصفهان - ساعت20:00
سیاه جامگان مشهد-گسترش فولاد تبریز/ محل برگزاری بعدا اعلام می شود - ساعت 19:30
استقلال خوزستان-سپیدرود رشت/ ورزشگاه غدیر اهواز- ساعت 20:00
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار