محمدعلی نجفی استاندار سابق گیلان که در جلسه روز چهارشنبه(۲۲شهریور) هیات دولت به عنوان استاندار البرز انتخاب شد، روز سه شنبه این هفته (۲۸شهریور) رسما به عنوان استاندار البرز معارفه می شود.
کد خبر: ۴۹۵۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰ 18 September 2017
به گزارش تابناک : آیین تودیع سیدحمید طهایی و معارفه محمدعلی نجفی ساعت ١٠ صبح روز سه شنبه ٢٨ شهریور در سالن همایش های شهیدان نژادفلاح کرج برگزار می شود.

نجفی که پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید در مهر ۱۳۹۲ به عنوان پانزدهمین استاندار گیلان جایگزین کیهان هاشم نیا آغاز به کار کرد متولد ۱۳۳۵ در آستانه اشرفیه است.

نجفی عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه و دارای مدرک دکتری مدیریت استراتژیک است که معاونت طرح و برنامه و اقتصادی سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی کیش، سرپرستی منطقه ویژه اقتصادی انزلی، معاونت برنامه‌ریزی و اداری مالی استانداری گیلان و عضویت در هیات مدیره و مدیرعامل چند شرکت بزرگ صنعتی و هلدینگ اقتصادی را در کارنامه خود دارد.

این در حالی است که استاندار جدید گیلان هنوز از سوی هیات دولت معرفی نشده است و بر اساس شنیده ها، محمد احمدی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری به عنوان سرپرست استاداری گیلان منصوب خواهد شد.





منبع : گیل نگاه 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار