غلامعلی جعفرزاده:
تابناک / غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مردم رشت و عضو هیأت رئیسه فراکسیون مستقلان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: موضوع ژن خوب توهین به اقشار جامعه است.
کد خبر: ۴۹۵۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵ 17 September 2017
تابناک / غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مردم رشت و عضو هیأت رئیسه فراکسیون مستقلان مجلس شورای اسلامی ، اظهار داشت: موضوع ژن خوب توهین به اقشار جامعه است.

وی افزود: ژن خوب را که کسی قبول نمی‌کند! چگونه است که ژن خوب فقط مربوط به مسئولان می‌شود؟ این‌گونه نیست. اینکه حرف بسیار زشتی است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: اینکه ما بگوییم فرزندان مسئولان ابداً نباید رشد کنند و اصلاً مسئولیتی داشته باشند این سخن خلافی است و من چنین چیزی را قبول ندارم؛ چراکه اگر کسی توانمندی و استعدادی دارد باید از او استفاده شود.

وی بر همین اساس اضافه کرد: «بسیاری می‌گویند چون پدر ما مسئولیت و سمتی دارد، جای ما دیگر در ایران نیست. ما اصلاً نمی‌توانیم نفس بکشیم؛ چراکه زیر ذره‌بین هستیم». متأسفانه چنین فضایی هم وجود دارد.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون مستقلان مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از فرزندان مسئولانی که بدون سابقه و تخصص خاصی دارای مسئولیت‌ شدند عنوان کرد: از آن طرف هم تمام موارد و افرادی که بدون سابقه، تجربه و سطح علمی خود صرف مسئولیت پدر و اطرافیان آنها مسئولیتی به آنها داده شده است، باید بدون هیچ اغماضی با آنها برخورد شود؛ چراکه این رانت خلاف شرع، قانون و اخلاق است.

جعفرزاده ایمن‌آبادی ادامه داد: اما در این بین باید از افراط و تفریط به دور بود، از طرفی نباید بگوییم چون فرزند مسئول است، باید گوجه فرنگی بفروشد و از طرفی هم نباید صرف مسئول بودن پدرش به او، سمت دهیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: امیدواریم روز نظام شایسته‌سالاری واقعی در این کشور حاکم شود و همه با یکدیگر و بر اساس عدالت سنجیده شوند.

*‌مخاطبان صفحه مجازی بنده درخواست دیدار حضوری داشتند

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع جشن تولد دو سالگی صفحه اینستاگرامش نیز اشاره کرد و گفت: متأسفانه عده‌ای در این میان فقط به دنبال تخریب هستند اما اصل موضوع این است که افرادی که در فضای مجازی با بنده ارتباط داشتند، درخواست کردند که در فضای واقعی هم یک دورهمی داشته باشیم.

وی افزود: در این دورهمی نه مکان دولتی در کار بود و نه شام و ناهاری داده شد. هیچ بریز و بپاش و ولخرجی هم در کار نبود.

جعفرزاده ایمن‌آبادی ادامه داد: در این دورهمی ساده تنها یک کیک ساده وجود داشت که از ساعت 5 تا 7 عصر برگزار شد، حتی بنده بخش مردانه و زنانه را هم جدا کردم.

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی در ادامه سخنانش یادآور شد: اصل موضوع این بود که تمام مخاطبان صفحه اینستاگرام بنده درخواست دیدار حضوری داشتند، لذا ما در روز دوسالگی ایجاد صفحه اینستاگرام بنده، یک گردهمایی حضوری برگزار کردیم.

«من حتی نگذاشتم هیچ موسیقی پخش شود. طی این دیدار با مخاطبانم صحبت کردیم و تنها یک دورهمی معمولی بود که طی آن یکی از مخاطبان بنده از روی ذوق‌زدگی کیکی را هم به همراه خود آورده بود».

وی ادامه داد: ما طی یک پست اعلام کردیم مخاطبان و فالورهای اینستاگرام بنده که تمایل به دیدار حضوری و دورهمی دارند در یک روز مشخص و در یک مکان و سالن کاملاً خصوصی اجاره‌شده، در رشت دور هم جمع شوند و هیچ ولخرجی، شام، موسیقی و اختلاطی هم در کار نبود و اینکه برخی گفته‌اند از مکان دولتی برای برگزاری چنین مراسمی استفاده شده است، اصلاً صحیح نیست.

سمت در بخش پایانی سخنان خود عنوان کرد: من نمی‌دانم ایراد چنین کاری در چیست و چه اشکالی برای برگزاری یک دورهمی ساده وجود دارد و هنوز هم قانع نشده‌ام که ایراد دیدار بنده با مخاطبانم در چه بوده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
باید استفاده شود از فرزندان باهوش و با تجربه کاری ...اما ...اما ....اما نه با شفارش و تلفن و گوشه چشم پدرجان .. بهخاطر اگرفتن امتیاز های خاص وام چند صد میلیادری وووووووووو..امتحان در استخدام ..اوردن نمره .........ندان امیتاز خاص به انها به خاطر پدر .....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار