کد خبر: ۴۹۵۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵ 17 September 2017
تابناک / معاون عملیات امداد و نجات هلال‌احمر از مجروح شدن ۷ نفر بر اثر سقوط تله‌کابین رامسر خبر داد.

شاهین فتحی از سقوط تله‌کابین رامسر خبر داد و گفت: ساعت ۱۲:۲۰ امروز دو کابین تله‌کابین رامسر سقوط کرد که در پی این اتفاق ۷ نفر مصدوم شدند.

معاون عملیات امداد و نجات هلال‌احمر در ادامه عنوان کرد: ۳ نفر از مصدومان این حادثه توسط آمبولانس‌های استان مازندران و گیلان به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی درمورد اینکه آیا این حادثه کشته داشته است یا خیر؟ گفت: هنوز گزارش تایید شده‌ای مبنی بر اینکه این حادثه مورد فوتی داشته باشد، اعلام نشده است.

علت سقوط تله‌کابین رامسر برخورد با صخره بود

پیرحسین کولیوند نیز در گفت و گو با ایسنا، در مورد حادثه سقوط دو دستگاه کابین تله‌کابین توچال و شایعه فوت دو نفر در این حادثه اظهار کرد: طبق استعلام‌ گرفته شده، این حادثه تا کنون فوتی نداشته است و مصدومان آن به بیمارستان امام سجاد(ع) رامسر منتقل شده‌اند.

سرپرست اورژانس کشور اضافه کرد: با توجه به توقف تله کابین و تا زمان رفع اشکال جهت بررسی وضعیت سرنشینان کابین‌ها (احتمال اضطراب و .. )، آمبولانس‌های اورژانس همچنان در محل حادثه استقرار خواهند داشت.

وی در مورد حادثه گفت: در ساعت۱۲:۲۴ امروز یکشنبه ۲۶ شهریور خبر این حادثه به مرکز پیام غرب استان مازندران اعلام شد. این حادثه در اثر سقوط کابین در ضلع شمالی و برخورد کابین با صخره در ضلع جنوبی در تله کابین رامسر اتفاق افتاد.

سرپرست اورژانس کشور اضافه کرد: در اثر این حادثه ۷ نفرمصدوم شدند. آمبولانسهای پایگاه‌های اورژانس رامسر،کتالم،چابکسر و پایگاه‌های هلال احمر چابکسر و رضی محله به محل‌ حادثه اعزام شدند.

وی در مورد آمار مصدومان گفت: مصدومان حادثه ۴ نفر آقا و ۳ نفر خانم بودند که پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان امام سجاد رامسر منتقل شدند.

کولیوند در مورد شایعه فوت دو نفر در این حادثه گفت: بر اساس گزارش‌های اعلام شده، تا کنون این حادثه فوتی نداشته است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار