محمدعلی نجفی در نشست با فرمانداران و مدیران ستادی استانداری ؛
تابناک / استاندار گیلان در نشست با فرمانداران و مدیران ستادی استانداری اظهار کرد: یقیناً برای من بالاترین افتخار خدمت مردم شریف گیلان است.
کد خبر: ۴۹۴۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷ 16 September 2017
تابناک / استاندار گیلان در نشست با فرمانداران و مدیران ستادی استانداری اظهار کرد: یقیناً برای من بالاترین افتخار خدمت مردم شریف گیلان است.
 
 

 
 
محمدعلی نجفی تصریح کرد: آنچه بایستی مد نظر داشته باشیم مصلحت کشور است و باتوجه به اعتقادی که به دولت تدبیر و امید دارم برخود وظیفه دانستم حال که صلاح به این است درجایی دیگر خدمت کنم باید این تکلیف را به نحواحسن انجام دهم.
 
وی افزود: ظرفیت‌های توسعه استان چهار سال گذشته بهبود پیدا کرده است اما همچنان نیمه راه هستیم و همه باید به استاندار آینده گیلان برای خدمت به مردم کمک کنند و از شما می‌خواهم با تمام وجود به استاندار آتی کمک کنید.
 
استاندار گیلان ادامه داد: بدون توجه و عنایت ویژه الهی توفیقی شکل نمی گیرد؛ اگر صادقانه، درستکارانه و خالصانه وارد شویم خدا کمک خواهد کرد و بزرگترین هدیه برای مدیران رفتار ناشی از رضایت مردم است و من به گونه ای عمل کردم که منطق، اخلاق و احساس محبت به مردم سرلوحه عملکردم باشد.
 
نجفی گفت: تلاش کردم قانون فصل الخطاب باشد و همواره به مدیران گفتم اگر در خدمت به مردم بخواهید فقط کار حزبی بکنید شکست می خورید ؛ کارنامه یک مدیر باید توجه به خواسته های عموم جامعه باشد و مردم گیلان مضایق اعتباری دولت را درک می کنند و اگر تلاش را ببینند عزم و اراده دولت مردان را مشاهده کنند یقیناً قدرشناس خواهند بود.

 


منبع: تابناک
برچسب ها: استاندار گیلان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار