تمیزکار ؛
تابناک / جواد تمیزکار درخصوص آخرین تحولات شهرداری لاهیجان طی گفت و گویی اظهار کرد: با توجه به موقعیت و جایگاهی که شهر لاهیجان در استان دارد و وعده هایی که ما در ایام انتخابات به مردم دادیم، سعی بر این داریم آن چیزی را که لایق مردم مان هست را رقم بزنیم.
کد خبر: ۴۹۴۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴ 16 September 2017
تابناک / جواد تمیزکار درخصوص آخرین تحولات شهرداری لاهیجان طی گفت و گویی اظهار کرد: با توجه به موقعیت و جایگاهی که شهر لاهیجان در استان دارد و وعده هایی که ما در ایام انتخابات به مردم دادیم، سعی بر این داریم آن چیزی را که لایق مردم مان هست را رقم بزنیم.
 
 
 
 
عضو شورای شهر لاهیجان تصریح کرد: دیگر زمان آزمون و خطا نیست، بنابراین به دنبال گزینه ای هستیم که بتواند به خواسته های مردم جامه عمل بپوشاند، چرا که این مردم به گردن ما حق دارند و ماهم وظیفه داریم به عنوان نمایندگان شان بهترین ها را برایشان انجام دهیم ؛ همانطور که مردم مارا به عنوان نمایندگان خود در امور شهری انتخاب کرده اند و این اختیار را به ما داده اند تا شهردار مناسبی را برای شهرشان انتخاب کنیم، این وظیفه را هم باید داشته باشیم تا در صورت دیدن تخلف یا کم کاری شهردار، عملکرد او را زیر سوال ببریم تا کارهای خود را به نحوه احسن انجام دهند و خواسته های مردم اجابت شود.
 
وی افزود: هرگاه در این راه رضایت خدا و مردم عزیزمان و تعهداتی که برطبق قانون برعهده داریم را مدنظر قرار دهیم، خواهیم توانست شهردار مناسبی را انتخاب کنیم. در غیر اینصورت مردم ناظرین خوبی هستند پس باید حواسمان بسیار جمع باشد.

سخنگوی شورای شهر لاهیجان ادامه داد: در روزگار امروز که دنیا به عنوان دهکده کوچک معرفی می شود و امکان ارتباط گیری با جهان به راحتی فراهم است، شهردار بومی و غیر بومی خصوصا در لاهیجان دیگر معنایی ندارد.
 
تمیزکار گفت: هرکس بتواند اندیشه و توانایی و دانش خودش را برای ارتقای شهر بیاورد مورد نظر ما و مردم ما خواهد بود و مردم ما نیز چنین موضوعاتی را کاملا درک میکنند درخصوص شهردار سابق جناب آقای آگشته، در اوایل انتخاب ایشان مردم یک نگاه دیگری داشتند و فکر میکردند شهردار جدید نتواند خوب و موثر کار کند، اما ایشان عملکرد خوب و بزرگی را در لاهیجان از خود به جا گذاشتند و مردم نیز رضایتمند بودند و امیدواریم هرشهرداری که برای لاهیجان انتخاب می شود ادامه دهنده همین پیشرفت و عملکرد مثبت باشد.

عضو شورای شهر لاهیجان در پایان خاطرنشان کرد: بی شک تلاشمان این است که انتخاب شهردار را تسریع کنیم و پس از جمع بندی و بررسی رزومه گزینه های مختلف بهترین گزینه را برای شهر لاهیجان برگزینیم و خوشبختانه کسانی که در انتخابات امسال شورای اسلامی شهر لاهیجان منتخب مردم شدند افراد تحصیلکرده ایی هستند که غالبا مرتبط با اداره امور شهری است و همین بستر مناسبی برای حضور افراد جوان و باتجربه در شورای این دوره فراهم کرده، به همین خاطر امیدواریم همانطور که تا امروز تلاش کردیم، وفاق و همدلی و همفکری را در دستور کار قرار دهیم تا نتیجه چنین چیزی رونق و پیشرفت شهرمان باشد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار