در نشست هیئت وزیران در وزارت كشور، اسماعیل تبادار به عنوان استاندار فارس انتخاب شد و همچنین حكم عبدالحمید معافیان به عنوان شهردار شیراز نیز امضا و ابلاغ شد.
کد خبر: ۴۹۳۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳ 13 September 2017
تابناک فارس به نقل از ایکنا:در جلسه امروز هیئت دولت به ریاست رییس جمهور، آقایان فریدون همتی، عبدالمحمد زاهدی موسی خادمی، محمد مهدی مروج الشریعه، اسماعیل تبادار، محمد احمدی و محمدعلی نجفی به ترتیب به عنوان استانداران استان‌های هرمزگان، قزوین، لرستان، خراسان جنوبی، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و البرز از هیئت وزیران رأی اعتماد گرفتند.

همچنین طبق اعلام علی ناصری، سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز، حكم عبدالحمید معافیان به عنوان شهردار شیراز امضاء و رسماً این حكم به ایشان ابلاغ شد.

بنا بر این گزارش، اسماعیل تبادار، که متولد شهرستان گناوه استان بوشهر است، در دولت اصلاحات مدتی معاون استاندار فارس و زمانی هم استاندار بوشهر بود.

شهردار گچساران در دهه ۶۰، مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویر احمد، معاون عمرانی استانداری بوشهر در زمان استانداری ندیمی بوشهری و انصاری لاری، معاون برنامه ریزی استانداری گیلان، معاون عمرانی استانداری فارس در زمان استانداری انصاری لاری و استاندار بوشهر از سال ۸۱ تا آبان ۸۴ از جمله سوابق تبادار محسوب می‌شود.

این گزارش می‌افزاید، عبدالحمید معافیان (زاده ۱۳۳۶ - در شیراز، استان فارس) از اعضای ارشد شورای هماهنگی اصلاح طلبان فارس و رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است که مرداد ماه ۱۳۹۶ از سوی شورای پنجم شهر شیراز به عنوان بیست و دومین شهردار پس از انقلاب در شیراز انتخاب و امروز رسما حكم وی با امضای وزیر كشور دولت دوازدهم صادر و ابلاغ شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار