کد خبر: ۴۹۳۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵ 13 September 2017
نماینده تبریز در لیگ برتر با هدایت سرمربی کروات نتایج ضعیفی کسب کرده است و دیدار فردای این تیم برابر نفت طلاییه آخرین فرصت بوناچیچ برای ادامه همکاری با گسترش فولاد تبریز خواهد بود.

به گزارش ایلنا، گسترش فولاد تبریز با هدایت لوکا بوناچیچ در لیگ هفدهم بدترین نتایج را کسب کرده و با اینکه آنها یک پیروزی در واپسین دقایق مقابل سپیدرود رشت در خانه کسب کردند اما 4 دیدار دیگر را واگذار کردند تا نماینده تبریز با 12 گل خورده یک رده پایین تر از استقلال تهران در قعر جدول بایستد.

با پایان تعطیلات لیگ برتر گسترش فردا در ورزشگاه تختی تهران برابر نفت تهران قرار می‌گیرد و این آخرین فرصت بقا برای سرمربی کرواتی است که پیش از این سابق اخراج در لیگ برتر ایران را داشته است. بوناچیچ 6 سال پیش با سپاهان اصفهان در لیگ برتر حضور داشت و در اواسط فصل از نیمکت این تیم برکنار شد.

مهاجمان گسترش که تنها سه گل در این دوره از رقابت‌ها وارد دروازه حریفان کرده‌اند فردا برای سه امتیاز به تهران سفر می‌کند و تمام تلاشش را بکار می‌گیرند تا دست پر به تبریز بازگردند.

نفت طلاییه که این روزها زیر نظر علی کریمی تمریناتش را پیگیری می‌کند نتایج خوبی در لیگ به دست آورده و ستاره سابق پرسپولیس در اولین تجربه سرمربیگری‌اش با اینکه کار آسانی ندارد اما برای کسب پیروزی شاگردانش را روانه میدان می‌کند تا اعتماد مالک جدید این باشگاه در آغاز کار را کسب کند.

دیدار این دو تیم سرنوشت نیمکت گسترش فولاد تبریز را رقم می‌زند و باید دید کریمی در ابتدای کار با نفت مهر برکناری بوناچیچ را ثبت می‌کند یا خیر.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار