کد خبر: ۴۹۳۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰ 13 September 2017

 
سریال «گیله وا»
 
سریال «گیله وا»
 
تابناک گیلان / سریال «گیله وا» به کارگردانی اردلان عاشوری روزهای پایانی تصویربرداری را می گذراند و به زودی قرار است عوامل به تهران بیایند.
به گزارش ستاره ها به نقل از بانی فیلم: بازی امیرحسین صدیق و حمیدرضا پگاه در تهران ادامه دارد.
 
سریال «گیله وا» به کارگردانی اردلان عاشوری روزهای پایانی تصویربرداری را می گذراند و به زودی قرار است عوامل به تهران بیایند. بخش اعظمی از تصویربرداری این سریال که بهروز شعیبی در نقش میرزاکوچک خان در آن بازی داشته است در سواحل دریای خزر انجام شده است و صحنه های سوارکاری در لوکیشن های بکر ساحلی حوالی کیاشهر و زیباکنار پیش رفته است. تا امروز همه بازیگران اصلی جلوی دوربین رفته اند، ستاره اسکندری در شمال کشور کارش به پایان می رسد و گروه در تهران تصویربرداری این مجموعه را تا اواسط مهرماه با امیرحسین صدیق، حمیدرضا پگاه و… ادامه خواهد داد.
 
 
سریال «گیله وا» که به معنای باد گیلان است به کارگردانی اردلان عاشوری و تهیه‌کنندگی امیر بنان، روزهای آخر ضبط و تصویربرداری را می گذراند و عوامل سریال این روزها در لوکیشنی در کیاشهر هستند و قرار است به زودی به سمت سیاهکل بروند.
 
 
بخش عمده سریال در شمال تصویربرداری شده است چراکه سال های ۱۲۹۷ را به تصویر می کشد که روایت قصه ای عاشقانه در بستر اتفاقات آن زمان است.
 
 
این سریال قرار است زندگی مردم و دلبستگی یک جوان را نمایش دهد که این عشق در بستر اتفاقاتی مثل جنبش جنگل و قیام میرزا کوچک خان جنگلی و قحطی رخ می دهد اما قرار نیست بستر اصلی سریال این مسایل تاریخی باشد.
 
 
در این داستان عاشقانه، امیرحسین هاشمی و مهدی زمین پرداز نقش های اصلی سریال را بر عهده دارند که هر دو پیش از این در فیلم های محمدحسین مهدویان به ایفای نقش پرداخته اند.
 
 
همچنین حسین توشه، حمیدرضا پگاه، ستاره اسکندری، مهران رجبی و امیرحسین صدیق تاکنون به نقش‌آفرینی در این سریال پرداخته‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار