جنابی خبر داد:
تابناک / فرداد جنابی رئیس شورای شهر لاهیجان گفت: ۳۷ نفر متقاضی تصدی کرسی شهردار در لاهیجان هستند .
کد خبر: ۴۹۲۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹ 12 September 2017
تابناک / فرداد جنابی رئیس شورای شهر لاهیجان گفت: ۳۷ نفر متقاضی تصدی کرسی شهردار در لاهیجان هستند .
 
 
 
 
وی با بیان اینکه در فضایی آرام و شفاف به بررسی برنامه‌های ارائه‌ شده نامزدها می‌پردازیم اظهار کرد: تخصص، سابقه مدیریتی، بومی بودن و ارتباط نزدیک با مردم در تصمیم‌گیری ما در انتخاب شهردار از میان گزینه‌های مذکور تأثیر به‌سزایی دارد.
 
جنابی گفت: هیچ گزینه ی از پیش تعیین شده برای تصدی پست شهرداری لاهیجان نداریم و انتخاب شهردار جدید لاهیجان بر اساس لیاقت و شایسته سالاری انجام خواهد شد.
 
وی ادامه داد: همه ما همانند شهروندان دلسوز لاهیجان بر این باوریم که فردی که بعنوان شهردار از طرف مجموعه شورای منتخب در دور پنجم معرفی خواهد شد باید لیاقت و شهامت و توانایی مدیریت چنین سمتی را از همه لحاظ داشته باشد.
 
فرداد جنابی گفت: بدون شک دغدغه اصلی تمامی مجموعه شورا در دور جدید جلب رضایت شهروندان و رفع مشکلات عموم شهروندان در حوزه های مختلف می باشد.

جنابی یادآور شد، تاکنون تعداد ۳۷ نفر با تحصیلات و گرایشات مختلف کاری جهت تصدی پست شهرداری لاهیجان به مجموعه شورا مراجعه کرده اند و هر کدام با ارائه برنامه های کاری و رزمه و سوابق خویش آمادگی خود را برای این پست اعلام داشته اند که مجموعه شورا پس از نشست های متعدد و بررسی برنامه های متقاضیان و انجام مصاحبه های حضور ی در آینده ای نزدیک و پس از یک جمع بندی کامل نسبت به انتخاب و معرفی بهترین گزینه برای شهرداری لاهیجان اقدام خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار